آخرين مطالب

امام جمعه شهرستان آبیک عنوان کرد :

قدردانی از حضور و برگزاری باشکوه نماز عید فطر/ تاکید بر اجرای محکم طرح حجاب و عفاف از شنبه /پلمپ اصنافی که رعایت نکنند اخبار شهرستان

قدردانی از  حضور و برگزاری باشکوه نماز عید فطر/ تاکید بر اجرای محکم طرح حجاب و عفاف از شنبه /پلمپ اصنافی که رعایت نکنند

  بزرگنمايي:

حجت الاسلام روحانی ضمن قدردانی از  حضور مردم و دست اندرکاران برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در آبیک بر اجرای محکم طرح حجاب و عفاف از شنبه تاکید کرد و گفت: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی اصنافی که رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آبیک، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی اشاره به آیه 2 سوره طلاق اظهار داشت: کسی که با تقوا باشد و از محرمات الهی پرهیز نموده و به واجبات الهی توجه نماید در کارش گره نخواهد افتاد راه نجات از مشکلات برای او فراهم می‌شود.
 وی در ادامه افزود:مفسرین در این رابطه می‌گویند نسانی که بی‌تقوا باشد در کار او گره می‌افتد و برای خارج شدن از گرفتاری‌ها شرط اصلی آن تقوا می‌باشد.
 خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دشمن برای امروز ما هدف قرار دادن خانواده با محوریت فرزندان است، دشمن در دستور کار قرار داده که نظام خانواده را از بین ببرد و هدف آن از هم پاشیدگی نظام خانواده با محوریت فرزندان می‌باشد.
 حجت الاسلام روحانی افزود: البته در خانه هم گاهی اوقات والدین هستند اما گویا نیستند خبر ندارند پسر و دخترشان چه می‌کنند و کجا می‌روند و باید توجه بیشتری صورت گیرد.
 امام جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: در گذشته والدین توجه بیشتری داشتند و فرزندان خود را از کودکی با نماز جماعت و جمعه و قرآن و اهل بیت(ع) آشنا می‌کردند و از هر راهی بچه‌ها را به خداوند نزدیک می‌کردند لذا لازم است اکنون نیز همین گونه باشد و توصیه می‌کنم نهج البلاغه را مطالعه نموده و به توصیه‌های امیرالمومنین (ع) در این زمینه توجه کنید.
خطیب جمعه آبیک اضافه کرد: در نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرماید" انسان باید وقتی از این دنیا می‌رود سه چیز را به جای بگذارد اول فرزندی تربیت کند که بعد از مرگ او برایش استغفار کند، دوم سنت خیری از خود به جای گذارد و سوم صدقه جاریه برای خود به جای گذارد.
حجت الاسلام روحانی در ادامه با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اقتدار نظام نیروی جوان می‌باشد اظهار داشت: اکنون گفته می‌شود که جمعیت ما رو به پیری می‌رود و یکی از تبلیغات زهرآگین دشمن، بی فرزندی است و به بهانه مشکلات اقتصادی آن را القاء می‌کنند، حتی روز جهانی بی‌فزندی را نیز اعلام کرده‌اند که شعار دشمن می‌باشد.
 امام جمعه آبیک ادامه داد: نسبت به فرزندآوری رهبر معظم انقلاب نیز توصیه اکید دارند و نباید بی‌توجه باشیم و تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیریم و البته مسئولین نیز باید به شعاری که در خصوص فرزندآوری می‌دهند عمل کنند و به مردم دروغ نگویند و وعده‌هایی که دادند را عملی کنند،یعنی عملاً مردم را به فرزندآوری تشویق کنند و پای وعده‌ای که می‌دهند بایستند و به گونه‌ای باشد که مردم آن را لمس کنند تا دشمن به اهداف خویش در این زمینه نرسد.
 خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود از حضور مردم و ستاد نماز عید سعید فطر و دست‌اندرکاران برگزاری این نماز از فرمانداری ،شورای تامین، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری و شورای اسلامی ، ادارات و نهادهای مختلف که باشکوه و عظمت خاصی برگزار شد، قدردانی کرد.
حجت الاسلام روحانی در ادامه افزود: در این شهرستان یک خانه سالمندان داریم که 43 مادربزرگ در آنجا نگهداری می‌شود که در روز عید فطر به همراه مسئولان از آنجا بازدید کردیم و لازم است همه به آنها توجه داشته باشیم.
 امام جمعه شهرستان آبیک در ادامه با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ضمن تبریک به دلاورردان ارتش جمهوری اسلامی در کشور به ویژه در شهرستان آبیک اظهار داشت: امام راحل در 28 فروردین سال 1358 پیامی را صادر کردند که کمونیست‌ها و منافقین شعار می‌دادند که ارتش باید منحل شود اما امام(ره) محکم ایستادند و از ارتش حمایت کردند و هنوز هم مردم شعار می‌دهند ارتش فدای ملت،  ملت برای ارتش که پیام امام فقط برای امروز نیست و الی الابد است.
خطیب جمعه آبیک اضافه کرد:در پیام امام آمده بود اکنون ارتش در خدمت اسلام است و ملت شریف لازم است آن را به این سمت رسماً بشناسند و اکنون مخالفت با ارتش اسلامی که حافظ استقلال و نگهبان آن است جایز نیست، ما و شما و ارتش برادرانه باید برای حفظ امنیت کشورمان کوشش کنیم و امروز نیز امام خامنه‌ای عزیز دو مدال به ارتش جمهوری اسلامی ایران دادند که فرمودند ارتش ما ارتش حزب الله است و مدال دیگر اینکه فرمودند امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است و ما می‌بینیم که ارتش با نثار 48 هزار شهید ثابت کرده است با خون خود به امت و امام و انقلاب پایبند هستند و ملت خدمات جنگ و بعد از جنگ ارتش را هرگز فراموش نخواهند کرد و این روز را به دلاور مردان ارتشی نیروی زمینی و هوانیروز قهرمان در شهرستان آبیک که در زمان غیر از جنگ هم به مردم خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم.

خطیب جمعه آبیک گفت:به اداره ورزش و جوانان قبلا گفته ام که قهرمانان و مدال آوران را جهت تجلیل در نماز جمعه معرفی کند که تا کنون انجام نشده مجددا اعلام می کنم و از چهره های هنری هم اگر معرفی بکنند، تجلیل خواهد شد.
امام جمعه شهرستان آبیک در بخش دیگر از بیانات خود اظهار داشت: از روز شنبه طرح عفاف و حجاب که توسط فراجا رسماً اعلام شده  اجرایی می‌شود و رهبر معظم نیز فرمودند دولت و قوه قضاییه شرعاً و قانوناً عمل کنند و من هم عرض می‌کنم آن‌هایی که می خواهند هنجارشکنی کنند و به خون شهدا ، قرآن و امام زمان(عج) دهن کجی داشته باشند، مطمئن باشند تودهنی خواهند خورد.
حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد : من هم برخی اصناف را که کشف حجاب داشتند به مسئولان ذیربط اعلام کرده‌ام تا پاسخگو باشند، در شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم مصوب شده  و از فردا اگر کسی رعایت نکند مغازه اش پلمپ خواهد شد.
وی در ادامه گفت: ان شاءالله ستاد امر به معروف شهرستان نیز فعال خواهد شد و اگر کسی بخواهد به نظام و انقلاب دهن کجی کند مطمئن باشد تو دهنی خواهد خورد.
 امام جمعه شهرستان آبیک در پایان اظهار داشت: به آن عده از دختران و خواهران که قصد هنجارشکنی و توهین ندارند و اسیر تبلیغات دشمن شده‌اند نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم اگر توجه نکنند باید به قانون متوسل شویم و فراجا محکم بایستد و در اجرای این طرح عقب نشینی را شاهد نباشیم.

گفتنی است به مناسبت روز ارتش در بین الصلاتین نماز جمعه از سرهنگ خلبان اسحاق یلا فرمانده هوانیروز پایگاه شهید امینی شهرستان آبیک با اهدای لوح و حلقه گل تجلیل شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک