آخرين مطالب

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت ! اخبار استان

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

  بزرگنمايي:

عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در صدر هیاتی به شهرستان آبیک سفر کرد و در دیدارها و بازدیدها و نشست هایی با مسائل و موضوعات مختلف شهرستان آبیک از نزدیک آشنا شد و موضوعات مطروحه در دستور کار بررسی و اقدامات آتی وی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آبیک، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین به همراه خانم دکتر علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری و هیئت همراه به شهرستان آبیک سفر کرد.این سفر یکروزه معاون استاندار قزوین به شهرستان آبیک با تجدید میثاق با شهدا و دیدار با امام جمعه، طلاب و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان آغاز و با شرکت در شورای اداری، بازدید از پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک، بازدید از یک واحد تولیدی، دیدار با نخبگان، جوانان، بانوان  ادامه یافته و در نهایت با نشستی با تشکل های سیاسی شهرستان به پایان رسید.


ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان آبیک
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ابتدای سفر به شهرستان آبیک به همراه حامد فتوحی فرماندار به مقام شامخ شهدای شهر آبیک ادای احترام کرد.
کاظمی همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه این سفر  به همراه فرماندار شهرستان آبیک با مادر گرانقدر شهیدان اکبری زیارانی دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از روند اجرایی پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک
عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین به همراه حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و  دیگرمسئولان با حضور در بیمارستان دولتی شهدای آبیک از روند اجرایی پروژه الحاقی این بیمارستان بازدید کرد.
گفتنی است؛ پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک در زمینی با زیربنای 1٠ هزار متر مربع با مساعدت یکی از خیران احداث می شود.



دیدار با حجت‌الاسلام حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک
کاظمی پس از تجدید میثاق با شهدای شهر آبیک و شهدای گمنام این شهر به دیدار امام جمعه شهرستان رفت .
در این دیدار که با حضور خانم دکتر علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و سایر مسئولان همراه بود ، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام حسینی‌میرامینی در خصوص مسائل مختلف استان و شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.


دیدار با طلاب و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان
عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به در ادامه برنامه های سفر به شهرستان آبیک به همراه حامد فتوحی در دیداری  که با حضور امام جمعه شهرستان همراه بود با طلاب و فعالان فرهنگی و قرآنی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
رفع مشکل آلودگی هوا ، معادن پیغمبرکوه، توجه و افزایش اعتبارات فرهنگی قرآنی ، تسهیلات و مشوق های فرزندآوری ، بکارگیری افراد بومی متعهد دارای تخصص در مدیریت های شهرستان، عدم صدور برخی مجوزهای متضاد با منافع مردم از سوی مسئولان استانی و کشوری ، برخورد با مسئولانی که به حقوق مردم بویژه جوانان خیانت می کنند ، مسئله عفاف و حجاب و ...  از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.



در پایان این دیدار با اعطای حکمی که به امضای امام جمعه شهرستان آبیک رسیده بود ، محسن ساریجالو به عنوان مسئول هماهنگی امور قرآنی شهرستان آبیک منصوب و حکم مربوطه به وی اعطا شد.

اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان آبیک
پس از این دیدار نماز ظهر و عصر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار شهرستان و سایر مسئولان و مردم شریف آبیک به امامت حجت‌الاسلام حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد .



بازدید از یک واحد تولیدی در  شهرک صنعتی کاسپین 2
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در ادامه سفر به شهرستان آبیک با حضور در شهرک صنعتی کاسپین 2 از واحد تولیدجامه پسند بازدید و در جریان فعالیت‌های این مجموعه طراحی و تولیدی پوشاک بانوان قرار گرفت.
گفتنی است؛ واحد تولیدی جامه پسند با ایجاد فرصت شغلی برای 60 نفر نیروی کار بانو که بیش از 80 درصد آنها نیروی های تحت پوشش کمیته امداد و سرپرست خانوار می باشند، فعالیت می کند.
مشکل تامین فضای فیزیکی در محل شهرک صنعتی جهت اجرای طرح توسعه و ایجاد ظرفیت اشتغال از 60 نیرو به 400 نیرو از مشکلات این مجموعه بود که مطرح گردید.



حضور و سخنرانی در شورای اداری شهرستان آبیک
شورای اداری شهرستان آبیک با حضور معاونت سیاسی استانداری، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد و  در این برنامه امام جمعه و فرماندار شهرستان آبیک و کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین سخنرانی کردند .




مرز بین خدمت و خیانت در عملکرد مسئولان
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در بیاناتی به لزوم خدمت رسانی مضاعف به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان همواره باید در خدمت مردم باشند. اینگونه نیست که در برخی مسائل ورود کنند و خدمت کنند و در برخی موارد نظر و اقدامی نداشته باشند، چیز بینابینی وجود ندارد ، اگر کاری انجام بدهند خدمت است و اگر اقدامی را انجام ندهند خیانت است.



خدمت صادقانه به مردم با محوریت توزیع عادلانه
حامد فتوحی فرماندار در این جلسه اظهار کرد:معتقد به خدمت صادقانه به مردم با محوریت توزیع عادلانه هستیم.امروز و در دولت مردمی با افتخار اعلام می کنیم  که وضعیت بهداشت و درمان شهرستان آبیک با سرعت در حال ارتقاء است.یکی از معضلات اساسی شهرستان موضوعات حوزه زیست محیطی است که در جهت رفع این معضلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.



آبیک در صدر آمار بحرانی شاخص های جمعیتی استان
کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه شهرستان آبیک در مباحث جمعیتی و جمیع شاخص های جمعیتی از جهت بحرانی بودن رتبه نخست استان قزوین را دارد اظهار داشت : لازم است مسئولان و مردم پیگیری لازم را برای افزایش نرخ باروری در این شهرستان داشته باشند.

رضایتمندی 87 درصدی مردم از بیمارستان دولتی شهدا
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک  درصد رضایتمندی مردم از بیمارستان دولتی شهدا را 87 درصد عنوان کرد و گفت:  امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتمایی استاندار قزوین به همراه فرماندار شهرستان آبیک از پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا بازدید داشتند.  
علی علیجانی افزود: با پیگیری های جدی مسئولان شهرستان و استان  اواخر سال گذشته 7 پزشک متخصص به بیمارستان دولتی شهدا اختصاص یافت و در حال حاضر 7 پزشک عمومی به بیمارستان تعلق گرفته است.

آبیک، رتبه نخست تولید گندم، کلزا و و کمپوست استان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در این جلسه گفت:این شهرستان رتبه نخست تولید گندم، رتبه نخست کلزا در استان قزوین، رتبه نخست تولید کمپوست در کشور، رتبه هفتم تولید قارچ در استان را دارد.
محسن خیرخواه افزود: شهرستان آبیک تولیدکننده 6 تا 8 درصد تخم مرغ کشور و حدود 60 درصد تخم مرغ استان قزوین است و در تولید زیره طی دو سال رتبه نخست استان را دارد و حدود 40 درصد شیر استان هم در آبیک تولید می شود.

آسفالت 60 هزارمترمربع معابر روستایی
بخشدار بشاریات گفت: در سال گذشته 60 هزارمترمربع معابر روستایی این بخش آسفالت شده و در سال 1400 نیز 17 هزار مترمربع آسفالت انجام شده بود و این در حالی است که سال گذشته 4 برابر آسفالت اجرا شده بود.
سیدمحسن موسوی پور افزود: بسیاری از راه های روستایی بخش بشاریات فرسوده شده بود که با پیگیری های فرماندار شهرستان آبیک و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات خوبی صورت گرفت.

نقش شهرستان آبیک در کسب مقام دوم قزوین  در کشور
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این جلسه گفت: مسئولان باید با نوآوری و خلاقیت، یافتن راه های جدید، داشتن روحیه مشارکت مردمی، بکارگیری ظرفیت های مردمی، احصاء فرصت از دل تهدید و بحران و داشتن روحیه تلاش و خدمت، به مردم خدمت کنند.
وی گفت: مسئولان کارگزار صرف نیستند بلکه مامور انقلاب و مدیر نظام اسلامی هستند و باید به تاسی از شهدا اقدامات و عملکرد های آنان اثر داشته باشد، امتداد یابد و ماندگار شود.
کاظمی افزود:در زمینه اشتغال، استان قزوین رتبه دوم را در کشور کسب کرده که نقش شهرستان آبیک در این زمینه برجسته است و استان قزوین در حوزه مولدسازی به تعبیر معاون عمرانی وزیر کشور با اختلاف در کشور پیشرو است.



دیدار و گفتگو با نخبگان جوان شهرستان آبیک
در ادامه سفر یکروزه معاون استاندار قزوین به شهرستان آبیک، یک‍ نشست با جمعی از نخبگان در حوزه های علمی فرهنگی، پژوهشی،ورزشی، بسیج اقشار، دانشجویان، جمعیت هلال‌احمر و فعالین حوزه های زیست محیطی و رسانه شهرستان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.  

موظف به پیگیری مطالبات مردم و نخبگان شهرستان هستم
حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در این دیدار  ضمن اشاره به ظرفیت های شهرستان، اظهار کرد: شهرستان آبیک دارای جوانان توانمند و نخبه در حوزه های مختلف علمی و ورزشی است و در این حوزه های مدال آوران و نام آوران استانی، کشوری و حتی بین المللی داریم.
وی گفت: نخبگان این شهرستان از کمترین امکانات هم بهرمند نبودند، بعنوان نماینده عالی دولت موظف به پیگیری مطالبات مردم و نخبگان این شهرستان هستم.

مطالبات بدون تعارف نخبگان شهرستان آبیک
نخبگان آبیکی در این نشست بدون تعارف به بیان مطالبات و دغدغه های خود و شهرستان در حوزه های مختلف از جمله معیشت،اشتغال، مسکن،نبود زیرساخت های ورزشی، لزوم برگزاری ورزش های همگانی،رفع معضلات زیست محیطی، پیوست رسانه ای و فرهنگی برنامه های ادارات،  توجه و حمایت از نخبگان فرهنگی هنری شهرستان، جذب جوانان نخبه شهرستان در سطح استان، جذب اسپانسر، حمایت از جوانان نخبه شهرستان، لزوم احداث سالن های اجتماعات و فضاهای سبز و اماکن فرهنگی و تجهیز سالن های ورزشی، تقویت سواد رسانه ای و احیاء شورای اطلاع رسانی با تغییر نگاه و ایجاد ارتباط متقابل و موثر بین رسانه و روابط عمومی ها و ... پرداختند.



نشست با معتمدین، فعالین سیاسی -اجتماعی و نمایندگان احزاب
کاظمی در آخرین برنامه خود در نشستی  صمیمی با جمعی از معتمدین، فعالین سیاسی و اجتماعی و نمایندگان احزاب در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد ، شرکت کرد و پای صحبت آنان نشست.
حامد فتوحی در این نشست گفت: شهرستان آبیک درحال توسعه است و این اقدامات به پشتوانه ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت معتمدین و فعالین حوزه های اجتماعی و فرهنگی است.
 
برخی مطالبات و دغدغه های آبیک
در این جلسه  مطالبات و دغدغه های مختلفی در حوزه های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی مطرح شد که موضوع جدیت در انجام جهاد تبیین، عفاف و حجاب، استقرار امام جمعه در بخش بشاریات،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جلب مشارکت اجتماعی، استفاده از ظرفیت های شهرستان در پست های مدیریتی استان و شهرستان، اطلاع رسانی در حوزه عملکرد دولت، لزوم نگاه ویژه مدیران استانی به شهرستان، استقرار پایگاه جمعیت هلال احمر در بخش قشلاق محدوده بزرگراه غدیر، الزام دستگاههای اجرایی به رعایت پیوست رسانه ای و فرهنگی، اختصاص نماینده مستقل به شهرستان آبیک در مجلس شورای اسلامی، رفع آلایندگی ها و عدم صدور مجوز معادن، جلوگیری از تغییرات و انتصابات در آستانه انتخابات، ساماندهی امور مساجد، مدیریت عادلانه منابع آب، جلوگیری از تردد خودرو با اگزوز ناهنجار و ... از جمله آنها بود.



نگاه نظام هوشمندانه و آینده نگرانه است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این نشست با بیان اینکه دشمن با برنامه عمل می کند و روی بی دقتی برنامه های ما حساب باز کرده است افزود: افرادی که دل در گرو نظام دارند باید کوچکترین فاصله بین جریان انقلاب را جدی بگیرند و متعهد به حفظ یکپارچگی باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: سرمایه اجتماعی شامل رضایتمندی، اعتماد به حاکمیت و مشارکت است و امسال باید با تلاش همگانی فتح الفتوحی در این زمینه در جریان انتخابات رقم بخورد.
وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب خواست عامه مردم این است که قانون اجرا شود، به طور قطع در این زمینه تمامی اقدامات با نگاه عالمانه، آینده نگرانه و هوشمندانه اجرا خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه استفاده از جوانان یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مجموعه‌های سیاسی و ارکان حاکمیت باید در سطوح مختلف از نشست‌های هم اندیشی و هیات‌های اندیشه ورز تا مدیریت‌های اجرایی از ظرفیت جوانان خوش فکر و آینده نگر استفاده کنند، با جدیت این موضوع را در تمام شهرستان‌های استان پیگیری خواهیم کرد.
مسائل معیشتی مردم جدی است و مردم از دولت انتظار دارند چندین برابر انرژی بگذارد و البته پیش بینی های مراکز بین المللی در بسیاری از فاکتورها مثبت است و ان شاءالله ثمره اش را مردم از امسال خواهند چشید.
وی افزود: در مسائل تبیینی باید سر از پا نشناخته و صنف به صنف و خانه به خانه وارد شد.


معاون استاندار قزوین در پایان این سفر از همت و تلاش مسئولان شهرستان آبیک برای خدمت رسانی به مردم شهرستان قدردانی کرد و بر لزوم همراهی و همکاری نخبگان سیاسی و اجتماعی و فعالان و معتمدین شهرستان با مدیران برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک