آخرين مطالب

رئیس شورای اسلامی شهر قشلاق تشریح کرد:

اقدامات شاخص مدیریت شهری قشلاق / از افزایش 10 برابری بودجه شهرداری تا اخذ موافقت تخصیص شهید گمنام به شهر قشلاق شهر قشلاق

اقدامات شاخص مدیریت شهری قشلاق / از افزایش 10 برابری بودجه شهرداری تا اخذ موافقت تخصیص شهید گمنام به شهر قشلاق

  بزرگنمايي:

سیدفرهاد حسینی رئیس شورای اسلامی شهر قشلاق در گفتگو با پایگاه خبری آبیک ضمن قدردانی از مردم شهر قشلاق و تشکر از تلاش های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشلاق و همچنین مساعدت های مسئولان ارشد شهرستان و ادارات آبیک، برخی اقدامات شاخص در سال سوم شورای اسلامی شهر قشلاق راتشریح کرد.

تصویب بودجه 38 میلیاردی در سال 1403

سیدفرهاد حسینی گفت: از جمله اقداماتی که انجام شد بررسی و تصویب بودجه 38 میلیاردی شهرداری است که نسبت به سال گذشته 15 میلیاردتومان افزایش داشت و نمود آن در اجرای فعالیت های عمرانی و فرهنگی اجتماعی دیده می شود.
وی به انجام دیدارهای مردمی و پیگیری مشکلات مردم شریف از مسئولان و ادارات اشاره کرد و افزود:دیدار حضوری با مدیران ارشد شهرستان،  ادارات و نهادهای مختلف شهرستان،  استان و کشوری جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم شریف شهر قشلاق بطور مکرر انجام شده و همچنان ادامه دارد.

اعطای 30 میلیارد ریال وام اشتغالزایی با همکاری بنیاد برکت

رییس شورای اسلامی شهر قشلاق اظهار کرد: همکاری با بنیاد برکت برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مردم شهر قشلاق از دیگر اقدامات بوده که تاکنون نزدیک به 3 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به جوانان و بانوان شهر  اعطا شده و همچنان ادامه دارد .

مکاتبه ، نطق و پیگیری در شورای عالی استان‌ها بابت مشکلات شهرستان و شهر قشلاق

حسینی گفت: مکاتبه ، پیگیری و نطق پیش از دستور به عنوان نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها از مسئولان عالی کشور در خصوص بزرگراه غدیر و اختصاص ورودی و خروجی، تکمیل پل روگذر راه آهن آبیک قشلاق با وزیر راه وشهرسازی، مشکلات با آستان قدس با رئیس قوه قضائیه، مسائل درمانی با وزیر بهداشت ، مشکلات کشاورزان با وزیر جهاد کشاورزی،مسائل زیست محیطی و دشت الله آباد با ریاست سازمان محیط زیست و کمبود برق با وزیر نیرو و .... انجام شده و همچنان در حال پیگیری تا حصول نتیجه می باشد.

تامین اعتبار 60 میلیاردی برای خرید ماشین آلات عمرانی شهرداری

وی افزود:پیگیری اخذ اعتبار از کشور به مبلغ حدود 6 میلیارد تومان بابت خرید ماشین آلات عمرانی شهرداری قشلاق که خرید لودر ، کامیون،  بابکت و نیسان محقق شده است.
حسینی به پیگیری از مسئولان جهت تخصیص آمبولانس به شهر قشلاق که به اخذ دستور از رئیس جمعیت هلال احمر کشور جهت بازدید و احداث پایگاه به شرط اعطای ساختمان مورد نیاز هلال احمر رسیده اشاره کرد و گفت: ادامه کار در حال پیگیری است و امیدواریم مسئولان استانی مساعدت داشته باشند.

✅ارتقاء‌منظر شهری و نصب المان های مختلف در سطح شهر

رئیس شورای اسلامی شهر قشلاق گفت: در راستای ارتقاء منظر شهری قشلاق با پاکسازی حاشیه جاده اصلی قشلاق از نخاله ها و تسطیح شانه خاکی جاده،  ساماندهی ورودی های شهر، نقاشی دیواری و دیوارنویسی،نصب نیمکت استراحت در معابر،اجرای باکس های وسط بلوار اصلی و تیرهای برق با نور ال ای دی ، نصب المان های مناسبتی نوروز، ماه رمضان و ... اقدام شده که برای سال آینده نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت.

✅اخذ موافقت اختصاص یک شهید گمنام به شهر قشلاق
وی در ادامه افزود: پیگیری مطالبه مردم و خانواده های معظم شهدا جهت میزبانی و تدفین شهید گمنام در شهر قشلاق توسط رئیس شورای اسلامی شهر قشلاق دنبال شده که به اخذ موافقت و تخصیص یک شهید گمنام به شهر قشلاق منتج شد که به زودی با برگزاری جلسات مربوطه  مقدمات کار آغاز می شود.

✅پیگیری احداث پایگاه سلامت در شهر و اختصاص یونیت دندانپزشکی به مرکز درمانی شهر

رییس شورای اسلامی شهر قشلاق گفت: پیگیری از مسئولان شبکه بهداشت جهت احداث پایگاه سلامت در شهر و اختصاص یونیت دندانپزشکی به مرکز درمانی شهر قشلاق و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان محقق شده و افزایش 10 برابری بودجه فرهنگی شهر که برنامه های مهم و با کیفیت بالایی نسبت به گذشته برگزار گردیده از جمله اقدامات می باشد.

برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین در شهر قشلاق

وی به سیاست گذاری ، پشتیبانی و اجرای مراسم بزرگ پیاده روی اربعین در شهر قشلاق اشاره کرد و گفت : این مراسم هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می شود که امسال نیز باشکوه خاصی برگزار خواهد شد.
سیدفرهاد حسینی به پیگیری جهت رفع مشکل کد پستی و اختصاص کدپستی دارای QRCOD به شهروندان اشاره کرد و گفت: اقدامات مربوطه انجام شده  و تا مهرماه نصب خواهد شد.

✅تقویت نگاه فرهنگی با ارتقاء 10 برابری بودجه فرهنگی شهر

حسینی با اشاره به تقویت نگاه فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی با حمایت از برنامه های فرهنگی ، مذهبی و ورزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، برگزاری یادواره شهدای شهر قشلاق با حضور مداحان و سخنرانان کشوری با مشارکت سپاه و بسیج، اکران فیلم های سینمایی روز کشور همزمان با سراسر کشور در شهر قشلاق ، پشتیبانی از تمام مراسمات فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی از اقدامات مهم مدیریت شهری قشلاق بوده است.
سیدفرهاد حسینی به پیگیری انشعاب گاز گلزار شهدای والامقام شهر قشلاق و نصب نوشته چلنیوم گلزار شهدا و انجام  آن اشاره کرد و گفت: پیگیری و برگزاری جلسه با ریاست آب منطقه ای استان و معاونان و کارشناسان مربوطه جهت رفع مشکل اختصاص آب زمستانه به کشاورزان در شرایط بحران و کمبود آب که منتج به اعطای آب از سرریز آب سد طالقان و هدایت به سمت اراضی کشاورزان زحمتکش گردید
وی افزود: پیگیری برپایی میزخدمت مسئولان شهرستان در مساجد و مراجعه مردم شریف جهت بیان و رفع مشکلات مذکور بصورت حضوری که انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت .

✅احیاء زمین چمن طبیعی شهر و احداث زمین چمن مصنوعی

حسینی ، احداث زمین چمن مصنوعی در شهر قشلاق و همچنین احیاء زمین چمن طبیعی شهر را از جمله اقدامات مهم عنوان کرد.
رییس شورای شهر قشلاق افزود: برگزاری اولین اجلاس شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان آبیک با حضور فرماندار و دادستان شهرستان آبیک در شهر قشلاق و پیگیری جهت اخذ تصمیمات کلان در راستای رفع مشکلات جاده محدوده قشلاق، آستان قدس، بهداشت و درمان ، تخصیص کلانتری ، ایجاد مجتمع دامداری در خارج شهر ، بازگرداندن اراضی به املاک شهر و رفع مشکلات آب، برق و کشاورزی از دیگر اقدامات مهم مدیریت شهری قشلاق طی یکسال گذشته است.‌

✅جذب اعتبار برای تکمیل کتابخانه قشلاق

رییس شورای اسلامی شهر قشلاق همچنین به بررسی و تصویب درخواست ها در راستای تعویض لوله های شبکه آبرسانی به طول 14 کیلومتر و جدول گذاری و زیرسازی آسفالت کوچه ها و خیابان ها به متراژ 25000 مترمربع که بر اساس اولویت بندی اجرا و برخی دیگر نیز در حال انجام است اشاره کرد و گفت: اعطای زمین کتابخانه شهر قشلاق و احداث کتابخانه در 320 متر در دوطبقه توسط اداره کتابخانه ها و سازمان نوسازی مدارس استان و هزینه کرد 4 میلیارد تومان انجام شده که حدود 3 میلیارد تومان دیگر نیاز است و 250 میلیون توسط شهرداری قشلاق،  250 میلیون تومان توسط دو نماینده استان دکتر  محمدبیگی و  دکتر سیاهکلی که از آنان تشکر می شود صورت گرفته است که دست نیاز به سوی خیرین و نمایندگان مجلس  دوره جدید و مسئولان شهرستان و استان برای تکمیل تنها پروژه فرهنگی شهر قشلاق داریم .

✅تقدیر مدیرکل شهری استانداری از شورای شهر قشلاق

وی با بیان اینکه در اجلاس روز شوراها توسط مدیرکل امور شهری استانداری قزوین از شورای شهر قشلاق به جهت اقدامات صورت گرفته با اهدای لوح به رئیس شورا تقدیر شد، گفت: کلیه اقدامات مدیریت شهری با همراهی مردم شریف شهر قشلاق و با رویکرد خدمت رسانی صادقانه، فسادستیزی،پیگیری حقوق مردم و رعایت صرفه و صلاح مردم و شهرداری و ارتقاء سطح عمرانی ،فرهنگی و اجتماعی شهر در حد توان انجام شده که البته برای تحقق کامل آنها نیاز است در ادامه راه از اعمال نگاه‌های شخصی و ایجاد وقفه در کارهای شهرداری اجتناب کرده و دلسوزانه همراهی و خدمت نمود و امیدواریم رفاه، آسایش و آبادانی بیش از پیش برای مردم عزیز شهر قشلاق محقق گردد.
حسینی اظهار داشت :‌ مدیریت شهری قشلاق  کارهای شاخصی همچون افزایش بودجه قشلاق از 750 میلیون تومان در سال 1399 به 38 میلیارد تومان در سال 14٠3، خرید 22 میلیارد تومان ماشین آلات عمرانی و خدماتی برای انجام امورات اجرایی اعم از خرید لودر، کامیون، بابکت، کامیونت حمل زباله و سه دستگاه خودرو سبک  ، اجرای 38 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی در شهر قشلاق تا انتهای سال 1402 و بازگرداندن حدود 160 میلیارد تومان از اراضی عمومی و بیت المال شهرقشلاق را داریم .

ساماندهی خیابان اصلی و تعویض لوله های آب شرب

وی افزود: تعریض و ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) اعم از اجرای لوله گذاری آب و فاضلاب ، جابجایی تیربرق، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت و اجرای روفوژ وسط (احداث بلوار)
به مساحت 18 هزار مترمربع با اختصاص مبلغ 16 میلیارد تومان و اجرای زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشلاق به مساحت 25000 متر مربع و مرمت و بازسازی و روکش آسفالت خیابان شهیدان سپهری به مساحت 8400 متر مربع  انجام شده است.
حسینی گفت: پیگیری اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهر قشلاق به طول 14 کیلومتر و نصب 500 عدد انشعاب آب  و حمایت از امورات فرهنگی و مذهبی و ورزشی اعم از نمایش فیلم سینمایی، اجرای محفل انس با قرآن کریم، یادواره شهدای شهر قشلاق و پشتیبانی از تمام مراسمات فرهنگی و مذهبی و ورزشی و همچنین احیاء زمین چمن طبیعی و بازسازی سالن ورزشی شهدای شهر قشلاق و احداث چمن مصنوعی و دعوت از بزرگان ورزش کشتی ایران و جهان برای ایجاد شادابی در سطح شهر قشلاق از اقدامات شاخص مدیریت شهری قشلاق بوده است.

تصویب طرح بازآفرینی شهری برای قشلاق و تخصیص کدپستی دارای RQCOD

رئیس شورای اسلامی شهر قشلاق تصریح کرد: در ادامه راه مواردی از جمله زیرسازی و آسفالت تعدادی از معابر و ورودی‌های قشلاق، اتمام روکش آسفالت خیابان شهیدان سپهری، خرید و پیگیری تحویل گرفتن کامیون کمپرسی برای شهرداری، پیگیری و تصویب طرح هادی جدید شهری برای قشلاق، پیگیری جهت تخصیص کدپستی منازل و نصب آن طی  روزهای آینده، تصویب طرح بازآفرینی شهری برای قشلاق، پیگیری و خرید یک دستگاه اسکید لودر (یکدستگاه بابکت)، پیگیری اجرای روشنایی ادامه بلوار امام خمینی (ره) از برنامه ها و اقدامات مدیریت شهری قشلاق خواهد بود.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

راه اندازی مرکز مهارت آموزی در شرکت نوآور ارتباط صنعت برای استفاده جوانان نخبه آبیکی/ رفع بسیاری از مشکلات شهرک صنعتی آبیک

برگزاری انتخابات8تیر در آبیک با 1500 نفر عوامل اجرایی در 75 شعبه/ 73 هزار آبیکی واجد شرایط رای دادن

نباید فاصله ای بین مسئولیت و مردمی بودن باشد/ پیگیری کارخواست کمیته‌های تخصصی در سطح شهرستان آبیک

ریزگردهای الله آباد،پایتخت و استان‌های همجوار را درگیر خواهد کرد/ لزوم نگاه عادلانه نمایندگان در توزیع اعتبارات به آبیک

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به میزبانی ایلات و عشایر کرد شهرستان آبیک

از مشکل آسفالت و پل های جاده آبیک-خاکعلی تا دسترسی به اتوبان غدیر و نیاز به اورژانس در قشلاق

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک