آخرين مطالب

مسئولان در آیین کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان شهدا چه گفتند؟ اخبار استان

مسئولان در آیین کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان شهدا چه گفتند؟

  بزرگنمايي:

در مراسم کلنگ زنی پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای آبیک، مسئولان و نمایندگان مجلس و خیر پروژه، با ذکر مطالبی به تشریح شرایط جاری استان قزوین و شهرستان آبیک پرداختند کردند که بیان آنها خالی از لطف نیست.

استاندار قزوین:
عزم خوبی برای رفع مشکلات آبیک وجود دارد
محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته و دغدغه مندی مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه پیگیر و مطلع از مسائل در شهرستان آبیک برای رفع مشکلات درمانی و بیمارستان شهدا با اشاره به نقش بارز مردم و جایگاه  شهرستان آبیک در عرصه های اقتصادی، فرهنگی،صنعتی، اجتماعی و غیره اظهار کرد: در گذشته باید به شهرستان آبیک توجه بیشتری می شد که این مهم اتفاق نیفتاده اما در دولت سیزدهم این امر تحفق یافته که اتفاقات خوبی را در آینده در این شهرستان شاهد خواهیم بود.
وی افزود: آبیک فقط برای آبیک نیست بلکه نقطه ای در مسیر اصلی و شریان اصلی قرار دارد که عدد قابل توجه و غیرقابل باوری از ترددها در این شهرستان رخ می دهد که میانگین روزانه یک میلیون تردد از مسیر این شهرستان به سمت استان های مختلف صورت می گیرد.
استاندار قزوین با اشاره به توجه ویژه تر به شهرستان آبیک از سال گذشته و رفع نقایص و مشکلات این شهرستان و تلاش برای توسعه این شهرستان ادامه داد: برای تحقق این مهم عزم و اراده خوبی وجود دارد و هر که خدمتگزارتر باشد، محبوب و مورد تایید مردم است.
اعلایی اضافه کرد: ورود خیر به شهرستان آبیک و آغاز پروژه الحاقی توفیق الهی است که نصیب وی شده و مهم تر از تمکن مالی، بصیرتی است که خدای متعال نصیب ایشان کرده است و مجرای نزول خیرات برای بندگان شده که توفیق ارزشمند محسوب می شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:
مکاتبات متعدد برای ارتقاء بیمارستان شهدا
فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از پیگیری های امام جمعه شهرستان آبیک،  فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان تقدیر و  با بیان اینکه بیمارستان شهدا را می توان یک مرکز درمان بستر دانست، گفت: پیگیری‌های متعددی از تیرماه سال 99 برای ارتقای یمارستان شهدای آبیک صورت گرفت که از سوی مسئولان مطرح می شد تا پروژه ای زخمی نشود امکان پیگیری آن وجود ندارد و دولت به این مهم ورود نمی یابد.
وی افزود: طبق مکاتبات صورت گرفته با رئیس جمهور و پیگیری های متعدد مجمع نمایندگان و دیدار با وزیر بهداشت و سفر ایشان به استان قزوین در دو نوبت، وضعیت بیمارستان شهدای آبیک پیگیری شد و از سوی تمام معاونین وزیر بهداشت اعم از معاونین درمان، توسعه و آموزش در شهرستان آبیک حضور یافته و بازدید ها و پیگیری های متعددی شده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: از سوی وزیر بهداشت و معاونین ایشان برای تجهیز پروژه الحاقی بیمارستان شهدا و تخت های دیالیز و تجهیزات مورد نیاز قول مساعد داده شده است.


دکتر سیاهکالی نماینده مجلس:
آبیک در مسیر پیشرفت است
لطف الله سیاهکالی دیگر نماینده مردم قزوین،  آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از پیگیری مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات این شهرستان از جمله موضوع الحاقیه بیمارستان شهدا با بیان اینکه آبیک در مسیر پیشرفت قرار گرفته، اذعان کرد: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر توسعه بیانگر یک نماینده عالی خوب در شهرستان است.
وی افزود: در خصوص وضعیت معادن شهرستان آبیک و تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک هم پیگیری‌های مختلفی صورت گرفته که به نتایج خوبی خواهد رسید که از فرماندار شهرستان آبیک درخواست شده از ظرفیت رسانه ها برای بیان خدمات دولت استفاده کند.
این نماینده مجلس یا بیان اینکه سوگیری دولت به بازار آرامش می بخشد، تصریح کرد: این فرمایش رئیس‌جمهور که همسایگان ایران خویشاوندان ما هستند، همچون آب روی آتش بود که در حال حاضر، صادرات غیر نفتی بیش از 50 میلیارد دلار آرامش خوبی را ایجاد کرده است.
این نماینده مجلس اذعان کرد: رابطه نزدیک  همسایگان با جمهوری اسلامی سبب می شود با استفاده از فرهنگ غنی اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شود و به عدالت برسیم.


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:
پیگیر مسائل درمانی شهرستان هستیم

عبداله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در این مراسم از دغدغه مندی و پیگیری امام‌جمعه ، فرماندار و مسئولان شهرستان تقدیر نمود و با بیان اینکه رفع هرچه بیشتر و زودتر کمبود های بهداشتی و درمانی در استان قزوین به ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد، افزود: شهرستان آبیک از محروم ترین شهرستان های استان قزوین است که دغدغه بهداشت و درمان شهرستان فکر و ذهن ما را مشغول کرده است و به طور مستمر پیگیر مسائل درمانی این شهرستان هستیم تا بتوانیم از شرمندگی در برابر مردم کم کنیم.
وی با اشاره به حضور خیر پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک و ارائه رزومه فعالیت های خود در عرصه بهداشت و درمان افزود: پیگیر هستیم هر چه زودتر پروژه بیمارستان شهدای آبیک ساخته شود تا به مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان خدمات شایسته تری ارائه شود و خیالمان از بابت این رفع مشکل شهرستان راحت باشد.


فرماندار شهرستان آبیک:
تکمیل پروژه الحاقی بیمارستان از سوی دولت
حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک هم در سخنانی با اشاره به حضور و خدمت یک ساله خود در این شهرستان و وجود مشکلات بهداشت و درمان و گلایه مردم از این وضعیت و پیگیری های مجدانه امام جمعه شهرستان آبیک برای رفع مشکلات درمانی و آغاز ساخت الحاقیه بیمارستان شهدا گفت: مردم برای بدیهی ترین امور مجبور هستند به هشتگرد و ساوجبلاغ بروند که اذیت می شدند.
وی با بیان اینکه بعد از حل مشکل آب شهر آبیک، حل موضوعات مرتبط با بهداشت و درمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار قزوین و نمایندگان مجلس در خصوص بیمارستان شهدای آبیک، در سفر وزیر بهداشت به شهرستان آبیک به همراه رئیس جمهور به استان، ایشان با سخنگوی دولت تماس گرفتند و قول مساعد داده شد پس از ساخت 30 تا 40 درصدی پروژه الحاقی بیمارستان، نسبت به تکمیل پروژه از سوی دولت اقدام می شود.
این مسئول بیان کرد: در حال حاضر هفت متخصص در رشته های اعصاب و روان، داخلی، اطفال، بیهوشی و... جذب بیمارستان شهدا شده اند.


خیّر بیمارستان شهدا:
بیمارستان آبیک وضعیت نامطلوبی دارد
مهدی ابویی خیر بیمارستان شهدای آبیک هم در این مراسم با اشاره به 20 سال فعالیت در مجمع خیرین سلامت و حوزه های درمان و بهداشت اظهار کرد: در شرایط تحریم دولت دریافت و پرداخت دارد و نمی‌توان بیشتر از این توقع داشت که طرح‌های توسعه در کشور باید با ورود مردم و ترجیه منافع ملی بر منافع شخصی اتفاق افتد.
وی افزود: روحیه خیری، کارآفرینی و کمک به دیگران را باید در مهاد کودک و مدارس نهادینه کرد که باید گفت با همراهی و مشارکت مردم می توان تحریم ها را از میان برداشت.
این خیر افزود: هیچ گاه نباید ناامید باشیم و چیزی به عنوان متوقف شدن نباید داشته باشیم.
ابویی با اشاره به بازدید سرزده از بیمارستان دولتی شهدای آبیک و ابراز تاسف از وضعیت نامطلوب این بیمارستان، علت اصلی مشکل این بیمارستان را نبود پزشکان متخصص دانست و بیان کرد: اگر بهترین تخت های بیمارستانی،  درمانگاه ها و فضاهای درمانی داشته باشیم اما اگر پزشک متخصص به ویژه بیهوشی و متخصصین مهم جذب نشوند کار بیمارستان ابتر خواهند ماند.
وی ادامه داد؛ ارتقاء شهرستان آبیک در زمینه بهداشت و درمان نیازمند کار جهادی بوده چرا که آبیک واقعاً مظلوم است این در حالی است که مهریز با 56 هزار جمعیت بیمارستان 376 تخت خوابی با هشت اتاق عمل دارد اما شهرستان آبیک در 90 کیلومتری پایتخت وضعیت بیمارستانی نامطلوبی دارد که جای تاسف دارد.
این خیر با بیان اینکه بعد از دریافت نقشه های پروژه الحاقی بیمارستان، طی دو هفته تجهیز کارگاه صورت می گیرد، افزود: یک ماه گودبرداری این پروژه اجرایی می‌شود و پس از آن فونداسیون و سقف های بیمارستان اجرایی می‌شود که باید گفت در چهار طبقه این پروژه احداث می‌شود و از ظرفیت خیران دیگر هم باید استفاده شود./فارس


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک