آخرين مطالب

سردار رفیعی آتاتی در جمع مدیران رسانه های استان قزوین:

به بهانه فوت خواهر مسلمان ایرانی بر کردستان ما تاختند/ برگزاری همایش بزرگ طنین وحدت با حضور بانوان و خانواده ها در روز پنجشنبه اخبار استان

به بهانه فوت خواهر مسلمان ایرانی بر کردستان ما تاختند/ برگزاری همایش بزرگ طنین وحدت با حضور بانوان و خانواده ها در روز پنجشنبه

  بزرگنمايي:

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: جماعت سلطنت طلب که به بهانه فوت خواهر مسلمان ایرانی بر کردستان ما تاختند به حتم به یاد دارند پدر و پسر پهلوی بلاهای بسیاری بر سر مردم شریف کردستان آوردند.

به گزارش پایگاه خبری آبیک، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشستی با مدیران و سردبیران رسانه های استان قزوین ، با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، راهبرد سپاه را فدا کردن خود برای ملت ذکر کرد و اظهار داشت: همانطور که فرمانده سپاه پاسداران به دشمنان اعلام کردند با همین جوانان فریب خورده و کف خیابان آمده به سراغ شما می آییم، در استان قزوین نیز اقدامات مطالعاتی و پژوهشی خوبی برای جوانان شرکت کننده در اغتشاشات انجام شده است.

وی گفت: در معرفی چند ماه پیش مدیر خبرگزاری فارس قزوین بیان کردم که انصافا رسانه های قزوین همراه هستند اما تعداد بسیار اندکی در این ایام به میدان نیامدند و سکوت کردند.

وی افزود: از افراد و رسانه های معاندی که از یکسو با خباثت آتش بیار معرکه و سردمدار ماجراهای اخیر هستند و از سوی دیگر عامدانه از انعکاس موضوعات و اتفاقات ناگوار پیش آمده در کشورهایی که ساکن آن ها هستند پرهیز می کنند چگونه انتظار داریم رسانه مرجع ما باشند؟!

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ایران اینترنشنال چه تحفه و دستاوردی برای جایگاه بانوان در عربستان داشته که برای مهسای ما ابراز نگرانی می کند و می خواهد خود را مرجع فکری و خبری ما به حساب بیاورد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: کسانی که به هر دلیلی وضعیت داخلی را مطلوب نمی بینند و نقد دارند حداقل زبان دشمن نشوند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: اینکه تحت تاثیر فضاسازی رسانه ای بدخواهان این آب و خاک فکر کنیم جمعی محدود که به حتم از اکثریت مردم جدا هستند، با آتش زدن سطل زباله، تخریب بانک ها، غارت دارایی مردم و از بین بردن مراکز خدماتی می توانند مشکلات کشور ما را حل کنند، درست نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد زمانی که حال شان خوب است چادر به سر می کنند و خود را به نماینده می چسبانند و می گویند نظام خوب است اما در بزنگاه ها و در حالی که در آسیب دیدن نظام نقش ایفا می کنند، خود را کنار می کشند و هزینه اش را ما باید پرداخت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، راهبرد سپاه را فدا کردن خود برای ملت ذکر کرد و افزود: همانطور که فرمانده سپاه پاسداران به دشمنان اعلام کردند با همین جوانان فریب خورده و کف خیابان آمده به سراغ شما می آییم، در استان قزوین نیز اقدامات مطالعاتی و پژوهشی خوبی برای جوانان شرکت کننده در اغتشاشات انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای روشن شدن ذهن این جوانان که خدارا شاهد می گیریم به چشم فرزندان خود به آن ها نگاه می کنیم، روانشناسان و کارشناسان علمی و حتی معلمان آن ها را پای کار آوردیم چراکه ما از این جوانان ناامید نیستیم و مطمئن هستیم با همین جوانان می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: دادستان انقلابی قزوین نیز در ایام اخیر دلسوزانه در صحنه حاضر شد و حتی جوانان زیر 18 سال حاضر در تحرکات اخیر را از باقی رده های سنی جدا کرد و به زندان نفرستاد که بیانگر اوج رافت اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تصویرسازی مجازی از ایران توسط دشمنان و معاندین نظام، اضافه کرد: متاسفانه به دلیل غفلت و کم کاری در تبیین و ترسیم صحیح و حقیقی از ایران اسلامی، دشمن فرصت را غنیمت شمرده و با فضاسازی کاذب خود در فضای مجازی به دنبال القای آسیب دیدن و سقوط کشورمان است، در حالی که سالهاست آمریکایی ها بیان می کنند این نظام و این ملت روز بعد را نخواهند دید اما در 43 سال گذشته شاهد پیشروی ایران اسلامی بوده اند و این موضوع آن ها را عصبانی می کند.

این مقام نظامی تصریح کرد: در این مدت سه گروه بر ما تاختند، گروه اول اگر بخواهند حمله نظامی کنند و غلطی کنند پشیمانشان می کنیم، گروه دوم سلطنت طلبان هرزه گرد و آواره این کشور و آن کشور هستند، «تاریخ» رمان نیست بلکه اتفاق افتاده، شاید تحریف کنند اما نمی توانند آن را کامل حذف کنند. پدر و پسر پهلوی بلایی بر سر کشور آوردند که برای هر ایرانی مایه آبروریزی است، آنها آرارات، بحرین، سرچشمه هیرمند و چشمه ثریا را به ترکیه دادند، در آن دوره پهلوی با تمام ادعای شان، متفقین دو روزه ایران را گرفتند. این جماعت با این سابقه سیاه نگران اعتبار و آینده ایران عزیز هستند؟!

سردار رفیعی آتانی افزود: همین جماعت سلطنت طلب که به بهانه فوت خواهر مسلمان ایرانی بر کردستان ما تاختند به حتم به یاد دارند پدر و پسر پهلوی بلاهای بسیاری بر سر مردم شریف کردستان آوردند.

وی بیان کرد: از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی کردستان و مردمان غیور کرد برای صیانت از مرزهای ایران عزیز پای کار بوده و هستند، همه ما کردستان را دوست داریم، در طی این سالها 240 شهید قزوینی برای حفاظت از کردستان تقدیم کرده ایم، بیش از 26 هزار شهید برای برقراری امنیت کردستان در جنگ تحمیلی تقدیم شده که 5400 نفر بومی کردستان و مابقی از تهران، قم، قزوین، اصفهان و شیراز بودند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: گروه سوم هم منافقین هستند که اکنون مطالبه گر شده اند و جای جلاد و شهید را عوض کرده اند، آن ها باید قاتلان 17 هزار شهید این مملکت را تحویل دهند. افریته ای در آلبانی بیان کرده با افتخار رییس جمهور ایران می شوم که باید گفت گنده تر از او را به قبرستان فرستاده ایم و او را هم به قبرستان می فرستیم.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در ایام اخیر دستشان به جوانمردی بسته بود و حتی مسئولان رده بالای انتظامی که می توانستند دست به اسلحه شوند در اوج جوانمردی دست به اسلحه نبردند.

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: در ایامی که بر کشور تاختند تنش آبی 100 شهر کشور حل شد، دو ابر پروژه آب خوزستان و همدان حل شد و پروژه تامین آب آبیک استان ما هم که طی چند سال صرفا چند درصد پیشرفت فیزیکی داشت در این دولت رفع شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: ایران در حالی با شرق به همکاری پرداخت که مذاکره با غرب را کنار نگذاشت، باید تبیین کرد که موفقیت های بین المللی کشور کم نیست، عضویت در پیمان شانگهای کم نیست، آمریکایی ها همه را به خط کردند تا رئیس جمهور ما وارد سازمان ملل نشود اما رییس جمهور کشورمان در اوج اقتدار با دنیا گفت و گو کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران را طبق سخنان سردار سلامی علمداران میدان ذکر کرد و گفت: رسانه ها باید به عنوان زبان صادق، درد مردم را درک و جامعه را به آرامش برسانند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان از برگزاری همایش بزرگ طنین وحدت با حضور بانوان و خانواده ها در روز پنجشنبه 21 مهر ماه خبر داد و بر حضور پرشور مردم در این همایش تاکید کرد


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک