آخرين مطالب

فرمانده انتظامی آبیک در نشست خبری خبر داد:

افزایش 50 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در آبیک/موضوعات فوریتی به 110 اطلاع داده شود/ دستگیری سارق حرفه‌ای احشام/لزوم ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌ها اخبار شهرستان

افزایش 50 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در آبیک/موضوعات فوریتی به 110 اطلاع داده شود/ دستگیری سارق حرفه‌ای احشام/لزوم ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌ها

  بزرگنمايي:

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از افزایش 64 درصد دستگیری معتادین متجاه  و 50 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر  خبر داد و گفت: سرقت خودور 24 درصد و سرقت موتورسیکلت 47 درصد و تصادفات درون‌شهری 82 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه جامع اطلاع‌رسانی آبیک، سرهنگ بهروز لامعی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تعامل خوب اصحاب رسانه با پلیس و رضایت کامل از خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: موضوعات و دغدغه‌هایی که خبرنگاران دارند و به نیروی انتظامی منعکس کرده و اطلاع می‌دهند، دغدغه مردم است و پلیس هم با جدیت و در حد توان، پیگیری و اقدامات لازم را انجام داده‌ است.

وی وظیفه نیروی انتظامی را خطیر، پراسترس، فوق‌العاده دشوار و سنگین دانست و افزود: پلیس شبانه‌روز نمی‌شناسد و حفظ جان و مال و ناموس مردم را بر عهده دارد و بیش از 70 نوع ماموریت در ناجا تعریف شده که بسیار زیاد است و هیچ سازمانی مانند ناجا این قدر، تنوع ماموریت ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: پلیس ضمن برقراری امنیت و آسایش، باید به سایر دستگاه‌ها در انجام وظایف ذاتی آنها کمک کند تا در امور خود به نتیجه مطلوبی برسند.

لامعی با اشاره به تشریح برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در شهرستان آبیک در حوزه پیشگیری و مقابله با جرایم مختلف در این شهرستان اضافه کرد: در حوزه موادمخدر 12 درصد افزایش کشف موادمخدر صورت گرفته و 64 درصد دستگیری معتادین متجاهر و 50 درصد دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 14 درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش 7 درصدی دستگیری سارقین خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت بیش از 80 درصد سرقت‌ها منجر به کشف شده؛ سرقت خودرو نسبت به سال گذشته 24 درصد کاهش داشته و سرقت موتورسیکلت هم 47 درصد کاهش داشته که 6 درصد بالاتر از وقوع کشفیات صورت گرفته است.

این مسئول انتظامی با اشاره به افزایش 36 درصدی وقوع سرقت‌های خرد در شهرستان آبیک و کاهش 75 درصدی سرقت در اماکن دولتی با توجه به تذکرات و هشدارهای داده شده تصریح کرد: تصادفات درون‌شهری با اقدامات راهور 82 درصد کاهش داشته و در خصوص خط‌کشی‌ها پیگیر هستیم که با توجه به نیاز، اقداماتی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک تهدید، سرقت، نزاع و درگیری، جرایم مالی و اقتصادی، موادمخدر، جرایم ملکی، اختلافات خانوادگی و جرایم زیست محیطی را اولویت‌بندی جرایم 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان برشمرد و افزود: برخی از محکومین و مجرمین که تحت تعقیب بودند که به شهرستان تردد داشتند اما در استان دیگر بودند با اشراف اطلاعاتی پلیس، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده شده‌اند و تعدادی هم در زندان مرکزی قزوین به سر می‌برند.

لامعی به کاهش مزاحمت اراذل و اوباش در شهرستان آبیک اشاره و خط قرمز پلیس را آسایش و امنیت مردم دانست و اذعان کرد: کسی نمی‌تواند به این دو مقوله مهم خدشه وارد کند و اگر کسی هم بخواهد علیه امنیت مردم اقدامی کند و موجب نگرانی مردم شود بدون پاسخ پلیس نخواهد ماند و برخورد قاطع صورت می‌گیرد؛ در گذشته افرادی بودند که برای مردم عرض اندام کرده بودند که با آنها قضایی و انتظامی برخورد لازم صورت گرفته است و همچنان تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند و اگر بخواهند تحرکاتی داشته باشند پاسخ انتظامی با قدرت شامل حالشان خواهد شد.

وی ساماندهی فضای سبز، پارک‌ها و بوستان‌های شهر آبیک را ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی به طور مستمر نسبت به پاکسازی این مکان‌ها اقدام کرده و در خصوص رفع مشکلات با مدیریت شهری مکاتبه کرده و بازدیدهای مشترکی را انجام داده است  و ضروری است مدیریت شهری پای کار بیاید و  پیگیری لازم را در جهت حل مشکلات و ارتقای امنیت موجود داشته باشد؛ گرچه در خصوص بوستان بعثت مقرر شده دو فضا برای پلیس و پایگاه بسیج احداث شود و بحث امنیت شهرک بعثت و بوستان این شهرک پوشش داده شود.

مسائل فوریتی و ضروری به 110 اطلاع داده شود

این مسئول انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آبیک مبنی بر اینکه مردم در خصوص پاسخگویی 110 گلایه دارند، توضیح داد: مرکز 110 در مرکز کنترل فرماندهی استان قزوین مستقر است و هر کسی که با این سامانه تماس بگیرد پیام از طریق سیستم به نیروی انتظامی شهرستان آبیک ارسال می‌شود که زمان ابلاغ و دریافت دارد؛ بخش عمده‌ای از تماس‌های مردم با 110 غیرفوریتی و مسائل حقوقی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک افزود: از مردم شریف شهرستان آبیک درخواست می‌شود موضوعات فوریتی و ضروری را با 110 در میان بگذارند و مسائل غیرضروری و غیرفوریتی را با مراجعه به واحدهای پلیس‌های تخصصی اطلاع دهند؛ در صورتی که به درخواست آنها پاسخ مناسب داده نشد می‌توانند با سامانه 197 شکایات، انتظارات، انتقادات، پیشنهادها و تشکر و قدردانی‌های خود را در میان بگذارند؛ همچنین می‌توانند با مراجعه به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مسائل را طرح کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

لامعی با اشاره به ملاقات‌ مردمی در روزهای دوشنبه هر هفته و آمادگی برای دریافت درخواست‌ها و موضوعات مختلفِ شهروندان دراین ملاقات ادامه داد: در موضوعاتی که موارد محله‌ای باشد و برای مردم مزاحم و مشکل وجود داشته باشد شخصا ورود پیدا کرده و در صورت نیاز به دستگاه‌های دیگر، اقدام لازم انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک وجود پاسگاه در شهرهای زیاران و قشلاق را ضروری خواند و اضافه کرد: با مساعدت شوراها و شهرداران می‌توانیم در احداث پاسگاه در این دو شهر گامهای خوبی برداریم که زمین پاسگاه در زیاران تامین و بخشی از اسخت پاسگاه اجرایی شده که برای اجرای پروژه نیاز به مساعدت خیران و همفکری مدیریت شهری دارد.

لامعی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در شهرستان آبیک پس از متواری بودن چندین ساله خاطرنشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه، تیم عملیاتی نیروی انتظامی شهرستان آبیک توانست نسبت به دستگیری این سارق اقدام کند که تحویل دستگاه قضایی داده شده است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های بسیاری خدمت کرده‌ام اما در مدت هفت ماه خدمت در شهرستان آبیک باید گفت که مردم این شهرستان بسیار خوب و فوق‌العاده بوده چرا که در صحنه‌ها و مراسم مختلف حضور پررنگ دارند و از سعه صدر و حوصله برخوردار هستند و از آنها رضایت کامل را دارم؛ قلب پلیس به عشق خدمت به مردم می‌تپد و نیازمند همراهی و کمک مردم هستیم.

لامعی بر به‌روزسانی دوربین‌های داخل شهر آبیک و استقرار پلیس آگاهی درفضایی مناسب از سوی مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: هر چقدر امکانات ناجا بیشتر باشد خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک