آخرين مطالب

اظهارات اعضای شورای اسلامی شهر آبیک در خصوص عملکرد دوره پنجم شورا و شهرداری

اظهارات اعضای شورای اسلامی شهر آبیک در خصوص عملکرد دوره پنجم

  بزرگنمايي:

اعضای شورای اسلامی شهر آبیک در گفت و گو با خبرنگار آبیک فردا از تصمیمات و اقدامات و عملکرد دوره پنجم شورا گفتند.

در زیر به اظهارات هر یک از اعضای شورای شهر می پردازیم:

رئیس شورای شهر آبیک مطرح کرد:
دستاوردهای قابل توجه شورای شهر آبیک در حوزه‌های مختلف/ منکر نقدهای وارده نیستیم
رئیس شورای شهر آبیک گفت: شورای دوره پنجم شهر آبیک در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، حمل و نقل، بانوان، املاک و بودجه و ... اقدامات قابل ملاحظه‌ای داشته هر چند منکر نقدهای وارده نیستیم اما شرایط به گونه‌ای که برخی القا می‌کنند، نبوده و نیست.
فرانک فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار آبیک فردا اظهار کرد: انتظار نهاد شورا با پشتوانه یک فصل و هفت اصل در قانون اساسی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد جمهوری اسلامی از سایر قوا و ارکان نظام این است که با تفویض اختیارات قانونی شورا، هم بارِ هزینه‌ها و مسئولیت تصدی گری دولت را کاهش دهد و هم سیستم را مردمی و کارآمد کند.
وی افزود: شاید اینکه امروز پس از 21 سال از تشکیل شوراها شاهد هستیم که دو سوم وظایف و اختیارات شورا به مدیریت شهری تفویض نشده، یکی از دلایل کندی، هزینه‌های سنگین و کم بازدهی دولت‌ها و ایجاد نارضایتی عمومی است.
این عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: شورای دوره پنجم در طول چهار سال  از مسئولیت خود دستاوردهایی داشته و اقدامات مؤثری در ایجاد شفافیت در مدیریت شهری داشته به نحوی که هرگونه قرارداد واگذاری املاک و یا سرمایه‌های شهر در دسترس شهروندان قرار گرفته، کاهش هزینه‌های اداره شهر به خصوص در قراردادهای پیمانکاری به نحوی که با وجود تورم کشور که بیش از صد درصد است بودجه شهرداری نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری نداشته است، جلوگیری از شهر فروشی و تراکم فروشی، صیانت از املاک و چابک سازی ساختار مدیریت شهری تا حدود زیادی صورت گرفته است.
فیض اللهی اضافه کرد:انتخاب افراد در شورای اسلامی شهر که برگرفته از آیات کلام الله مجید (( و امرهم شورا بینهم )) و (( شاورهم فی الامر)) است، دنباله رو نفوذ و تفکر شورایی در یک جامعه بزرگ همانند ایران میباشد، بصورت  یک قاعده هنجارمند و مدرن  در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین و تجلی یافته در فضایی مبتنی بر دموکراسی  بعنوان مظهر نظام  مردم سالاری دینی در سایه ارشادات مقام عظمای ولایت بمنظور تحقق مشارکت شهروندان و رفع کاهش و پیگیری امور شهری  متبلور گردیده است.


وی دعوت از مسئولین و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت بازگو نمودن مشکلات شهر و ارتباط مردم از نزدیک با آنها جهت  شنیدن این مشکلات از زبان خود مردم  را ازوظایف خطیر و مهم شورای اسلامی شهر  ذکر و خاطر نشان کرد: خوشبختانه شورای شهر آبیک در خصوص مراوده و تعامل و ارتباط سازنده با مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی بسیار موفق عمل نموده است‌.
رئیس شورای شهر آبیک تصریح کرد: شورای دوره پنجم در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، حمل و نقل، بانوان، املاک، برنامه و بودجه، توسعه شهری، محیط زیست، آموزشی، فضای سبز، تاسیسات ، اجرائیات، واحد آتشنشانی اقدامات قابل ملاحظه‌ای داشته؛ هر چند منکر نقدهای وارده نیستیم اما شرایط به گونه ای که برخی القا می‌کنند، نبوده و نیست و به نظر شتاب نسبی مناسبی در این دوره وجود داشت.
فیض اللهی رویکرد اصلی شورای دوره پنجم از بدو شروع فعالیت را وفاق و اتحاد در حفظ منابع و منافع شهر و شهرداری دانست و افزود: در این راستا نتایج قابل توجهی به دست آمد و شاید بسیاری از کارها و اقدامات به چشم دیده نشوند و لیکن اصول کار و ساختار فعالیت مدیریت شهری را دگرگون کرد.
وی ادامه داد: فارغ از تمام اختلاف سلیقه و  نظرهای موجود بین اعضا، شورای دوره ی پنجم شهر آبیک یکی از پاک دست ترین شوراهای دوره پنجم در سطح کشور است و خرسندیم اهداف اصلی توسعه شهر هماره در برنامه جامع شهری لحاظ گردید؛ البته کهدر سیاست بازآفرینی محلات شهری مسیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و كالبدی، توام با هم در نظر گرفته می‌شوند، اعتقاد ما هم بر این بوده و  هست كه توجه توامان به این شاخص ها در مبحث توسعه شهری می‌تواند ما را به سمت واقعیتهای زندگی و اهدافی كه پیش رو داریم سوق دهد.
رئیس شورای شهر آبیک ضمن تقدیر و سپاس از همه مسئولینی که صادقانه و آگاهانه تیم مدیریت شهری را در رسیدن به نقطه مطلوب یاری کردند، اذعان کرد: از شهرداران سابق و فعلی آقایان سعید آگشته، فرشاد محمد حسینی و مرتضی کشاورزکلهر کمال قدردانی را به عمل آورده و آرزومند جهانی مشحون از مفاخره و مباهات برای این بزرگواران هستیم.
فیض اللهی بیان کرد: همچنین جای دارد مراتب سپاس و قدردانی خود را از مردم فهیم و کوشای شهر آبیک که در طول ین چهار سال با حمیت و وقار و تواضع تیم مدیریت شهری را همراهی نمودند، اعلام کنم و اقرار می نمایم هر آنچه در توان داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم و امید است از موفقیت های ما خرسند و از قصور های ما گذشت کنند.


ملک پور،عضو شورای اسلامی شهر آبیک :
تلاش کردیم درمسیر آبادانی و توسعه شهرمان گام برداریم
عبداله ملک پور در یادداشتی با آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه مردم شریف و بزرگوار آبیک نوشت:ازاینکه مفتخر بوده ام تا دردو دوره  نماینده ی شما درشورای اسلامی شهرباشم،خدای مهربان را براین توفیق خدمتگزاری شاکر وسپاسگزارم.با وجود همه ی محدودیت ها،کمبودها ومشکلاتی که بویژه درحوزه اقتصاد کلان همانند عدم اختصاص اعتبارات کافی شهری و...،همه ی تلاشم براین بوده است تا در حوزه های مختلف مدیریت شهری،درمسیر عمران وآبادانی وتوسعه شهرمان گام برداشته وخدمتی نموده ومثمرثمر باشم.بنابراین براساس گزارش عملکردی که درهمین ویژه نامه تقدیم شما عزیزان گردیده نهایت سعی وتلاش گردیده تا بطور کلی شهرآبیک ،دست کم گام هایی به سوی پیشرفت وتوسعه وآبادانی وبهبود کیفیت زندگی بردارد.


البته صادقانه اذعان دارم که باهمه ی تلاشهایی که در راستای عمران شهر و مقابله با آسیب ها ورفع مشکلات شهری انجام شده،این سعی وتلاشها را به هیچ وجه درحد لیاقت،شایستگی وبزرگواری شما مردم فهیم آبیک نمی دانم ،بلکه به تعبیر زیبای قرآنی بیانگر بضاعت اندک ما بوده هست.
درپایان برخود لازم میدانم که ازهمراهی مسولان شهرستانی و استانی نیز نهایت امتنان وسپاسگزاری را داشته باشم.
درپناه خدای بزرگ عزت وسرافرازیتان مستدام باد.



امینی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آبیک مطرح کرد:
باز شدن قفل اراضی قطعه 6 شهری آبیک حلال مشکلات ساخت و ساز است
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: اگر قفل اراضی قطعه 6 شهری آبیک باز شود بسیاری از مشکلات در حوزه  ساخت و ساز حل می‌شود.
حسین امینی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر آبیک در گفت و گو با خبرنگار آبیک فردا اظهار  کرد: شهر آبیک با مشکلات اساسی و زیرساختی در حوزه آب  شرب، محیط زیست، اراضی قولنامه‌ای  و اراضی مسکن و شهرسازی مواجه است.
وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات شهر آبیک، مساعدت ویژه مسئولان ارشد استانی، نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی است که تقاضا داریم با همت مضاعف، مدیریت شهری آبیک را یاری رسانند.
این عضو شورای شهر آبیک بیان کرد: در حال حاضر موضوع قطعه 6 شهر آبیک با پیگیری شورای شهر، در چندین اداره‌ی مرتبط با موضوع، در سطح استان قزوین مطرح شده و در حال پیگیری‌ است که امیدواریم در آینده‌ی نزدیک، نتیجه‌ی آن مشخص شود.


امینی ادامه داد: با حل مشکلات اراضی قولنامه‌ای و قطعه 6 شهری، بسیاری از مالکین قادر به اخذ جواز ساخت و نوسازی املاک فرسوده خود می‌شوند از سویی؛ با صدور پروانه ساخت درآمد شهرداری نیز افزایش خواهد یافت که به عمران و توسعه شهری هم کمک خواهد کرد.
وی بازنگری طرح تفضیلی نقطه ای شهر آبیک را ضروری خواند و اذعان کرد: مطالعات این طرح توسط مشاورین در حال اجراست.
این عضو شورای شهر آبیک افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری بخش خصوصی احداث میدان میوه و تره بار شهر آبیک پس از 18 سال در جنوب شهر آبیک به سرانجام رسیده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
امینی اذعان کرد: اگر قفل اراضی قطعه 6 شهری آبیک باز شود بسیاری از مشکلات در حوزه ساخت و ساز حل می‌شود چرا که با صدور سند برای مالکین ساکن در این قطعه، بهسازی املاک و ساخت و سازها رونق چشمگیری خواهد داشت.



دلوی، عضو شورای شهر آبیک مطرح کرد:
پیگیری‌های مجدانه در حوزه‌های مختلف شهری از مسئولان استانی و کشوری
عضو شورای شهر آبیک گفت: طی چهار سال اخیر پیگیریهای بسیاری در حوزه های مختلف صورت گرفته که از جمله می‌توان به موضوعات راه آهن، آب شرب و پارک جنگلی اشاره کرد.
حمیدرضا دلوی در گفت‌وگو با آبیک فردا اظهار کرد: به عنوان خادم مردم شهر آبیک از روز نخست فعالیت در دوره پنجم شورای شهر آبیک پیگیر مطالبات به حق مردم بوده‌ام و اعتقاد بنده به عنوان خادم بر این بوده که شورای واقعی شهر آبیک باشم و شورای شهرداری نباشم.
وی به پیگیری تمام امورات شهری و حضور در ساختمان شورای شهر آبیک اشاره کرد و افزود: طی این چهار سال پیگیر موضوعات مختلفی همچون اجرای خط انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک، جمع‌آوری فاضلاب، واگذاری انشعابات در مناطق کم‌برخوردار و اصلاح انشعابات فرسوده، تنظیم فشار آب در مناطق شهر آبیک، رفع مشکل آب شرب شهرک مهر قدیم، واگذاری چاه‌های 2 و 8 از سوی شرکت آب و فاضلاب به شهرداری، پیگیری حفر و تجهیز و لوله‌گذاری 4 حلقه چاه و 12 کیلومتر خط انتقال در جاده قشلاق از پیگیری‌هایی بوده که صورت گرفته است.
این عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: در این مدت أخذ پایان کار و راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان شهدای آبیک، واگذاری زمین برای مشاغل مزاحم، واگذاری 94 هکتار از اراضی ملی برای آرماستان جدید شهر آبیک، أخذ قدرالسهم شهرداری از راه و شهرسازی استان قزوین، آخذ سهمیه از قطار قزوین- مشهد، تهران-زنجان و تهران-میانه  و بهسازی کاربری‌های عمومی ایستگاه راه‌آهن پیگیری شده است.


دلوی پیگیری راه‌اندازی پاسگاه انتظامی در ایستگاه راه‌آهن، تعریض پل روگذر راه‌آهن در جاده آبیک-کمال‌آباد، نظارت کامل برای اجرا و برآورد قراردادهای شهرداری آبیک، دفاع از حقوق شهروندان در کمیسوین‌های ماده 100 و ماده 5 و شورای ترافیک و أخذ ورودی از آزادراه تهران-قزوین و پیگیری برای توقف فعالیت معادن شمال شهر آبیک از طریق استاندار قزوین و شورای معادن استان از دیگر اقدامات و پیگیری‌های انجام شده برشمرد.
طبق اذعان این عضو شورای شهر آبیک؛ در راستای تعامل با کارحانه سیمان آبی و أخذ کمک مالی برای احداث پارک جنگلی، أخذ عوارض آلایندگی از مراجع ذی‌صلاح، تعیین تکلیف قطعه 6 و ناحیه 6 شهری آبیک، دفاع از حقوق شهروندان در دستگاه قضایی، واگذاری اراضی متصرفی موسوم به زمین شهری به شهروندان و مقدمات لازم برای احداث میدان میوه و تره‌بار پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.


اینانلو،عضو شورای شهر آبیک:
600 پرونده واحدهای مسکونی قولنامه‌ای آبیک در مرحله صدور سند قرار دارد
عضو شورای شهر آبیک از تشکیل حدود 1100 پرونده برای صدور سند واحدهای مسکونی قولنامه‌ای خبر داد و گفت: در حال حاضر 600 پرونده در مرحله صدور سند قرار دارند.
قدیر اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار آبیک فردا اظهار کرد: اعضای شورای دوره پنجم شورای شهر آبیک بر اساس خدمت صادقانه به مردم با توجه به بودجه و ارزش افزوده‌ای که نسبت به 10 سال گذشته که در سال 90 حدود 2 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت می‌شد فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر بعد از گذشت 10 سال با ایجاد تورم سنگین، تقریبا یک میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری آبیک پرداخت می‌شود که مطلوب نیست.
وی افزود: با وجود معضلات و مشکلات مالی، در سال 97-96 که بنده عهده‌دار ریاست شورا بودم 38 پروژه در دستور کار حوزه مدیریت شهری و شورای شهر قرار گرفت که در این راستا با مساعدت عوامل اجرایی، هیچ پروژه‌ای از سوی مدیریت شهری به صورت نمایشی کلنگ‌زنی نشد و عملیات پروژه‌ها از قبل مطالعه شده بود.
این عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: پیگیری برای اجرایی شدن پروژه خط انتقال آب از سد طالقان به شهر آبیک به حدود 18 کیلومتر که در نهایت و طبق اذعان مسئولان استان قزوین، در سال جاری آب به شهر می‌رسد.
اینانلو به پیگیری صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه‌ای اشاره و تصریح کرد: برای صدور سند واحدهای قولنامه‌ای حدود 1100 پرونده تشکیل شد که 600 پرونده در مرحله صدور سند قرار دارد.


وی پیگیری برای اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در منطقه مهدیه و داخل شهر به طول تقریبا 25 کیلومتر و احداث پارک بعثت با توپوگرافی خاص و زیبا و احداث 100 پله صعود به بالای بوستان به عنوان یک المان شهری اشاره کرد و افزود: بهسازی بوستان شهید رجایی، اجرای دیوار سبز به مساحت 2500 مترمربع در شمال بلوار ملت و احداث میدان ایران و پیگیری انشعابات آب و برق و گاز برای شهروندان به ویژه ساکنین شهرک فردوس از دیگر پیگیری‌های شورای دوره پنجم بوده است.
این عضو شورای شهر آبیک پیگیری برای اجرای کف‌پوش و رفیوژ وسط بلوار آیت الله طالقانی با حفظ فضای سبز موجود، احداث بوستان شهدای غواص در شهرک خرم به مساحت 6500 مترمربع، پیگیری و دفاع از حقوق شهروندان در کمیسیون‌های ماده 100 و ماده 77 و پیگیری واگذاری 94 هکتار از اراضی ملی برای آرامستان جدید و پارک جنگلی برای تامین سرانه فضای سبز را از دیگر اقدامات شورای شهر ذکر کرد.
اینانلو این را هم گفت که در راستای تکریم ارباب رجوع به ویژه پیگیری مطالبات مردم، در دفتر شورا حضور مستمر داشته‌ است.
 

عبادی، عضو شورای شهر آبیک :
مشارکت فعال مدیریت شهری آبیک در همه زمینه ها در شهرستان
اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آبیک فردا  اظهار داشت: در این دوره که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف آبیک نصیبم شد تلاش بر این داشتم که با همت سایر همکاران و همراهی همه مسئولان شهرستان بتوانیم از مشکلاتی که در آبیک برای مردم این شهر وجود دارد کاسته و برای رفاه شهروندان گام هایی برداریم. البته مشکلات مهمی چون آب شرب ، آلودگی هوا که متاثر از شرکت سیمان ، سیپورکس ، نیروگاه بوده و همچنین حفظ طبیعت بکر پیغمبرکوه و جلوگیری از فعالیت معادن شمال شهر و انفجارهایی که صورت می گرفت و بسیاری از مسائل دیگر که پیش روی شورای شهر بود دنبال شده است و نتایج خوبی هم داشته است که از جمله آن می توان به نزدیک شدن تحقق انتقال آب سد طالقان به آبیک که با همت و مساعدت همه مسئولان استان و شهرستان و مدیریت شهری آبیک صورت گرفته اشاره کرد که به فضل الهی امیدواریم  یکی دو ماه آینده این امر محقق و مشکل دیرینه مردم برطرف بشود.
وی گفت:همچنین عدم صدور مجوز برای معادن و توقف فعالیت ها که از مطالبات مردم و مدیرست شهری بعنوان نمایندگان مردم شریف آبیک بوده است و پیگیری سایر آلاینده ها که با همراهی مسئولان ذیربط در استان و شهرستان و نمایندگان تا حصول نتیجه محترم ادامه دارد. از طرفی در ایام کرونا شورا و شهرداری آبیک با تصمیمات ، حمایت ها و اقدامات مورد نیاز و مدنظر ستاد کرونا همواره جزو پیشگامان مبارزه و پیشگیری از کرونا در شهرستان بوده و این روند کماکان ادامه دارد.  


عبادی افزود: اگر منصفانه بنگریم بر اساس گزارش عملکردی که ارائه شده است، شورای شهر و شهرداری آبیک در همه زمینه ها در شهرستان آبیک مشارکت فعال داشته است و روی هم رفته با وجود مشکلات متعدد توانسته ایم در عرصه های مختلف تصمیمات و اقدامات بسیاری برای رفع مشکلات و توسعه و آبادانی شهر داشته باشیم؛ هرچند مردمان فهیم و شریف آبیک شایسته بسیار بهتر از این ها هستند اما با توجه به شرایط و امکانات و بودجه ای که در اختیار داشتیم در زمینه های عمرانی ، خدمات شهری ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، حمایتی و... تلاش کردیم .

مهدی،نایب رئیس شورای شهر آبیک :
بافت‌های فرسوده در آبیک منظر شهری را نازیبا و خدشه‌دار کرده است
نایب رئیس شورای شهر آبیک گفت: عدم صدور جواز ساخت برای اراضی قولنامه‌ای، موجب شده بافت‌های فرسوده در شهر آبیک افزایش یافته و سیما و منظر شهری را خدشه‌دار و نازیبا کند.
الله‌یار مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار آبیک فردا اظهار کرد: از جمله پیگیری‌های صورت گرفته و اجرا شده در شهر آبیک می‌توان به محصور کردن جایگاه زباله با فنس جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات زیست محیطی، تکمیل کمربندی جنوبی (آیت‌الله خامنه‌ای)، المان‌سازی و نصب المان‌ها در میادین مختلف، تامین هزینه سرویس مدارس برای دانش‌آموزان شهرک فردوس، انجام محوطه‌سازی شامل جدول‌گذاری و آسفالت محوطه سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) و اجرای 20 کیلومتر از اجرای سیستم فاضلاب اشاره کرد.
وی افزود: اجرای  پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی که از وظایف شهرداری بوده، از جمله احداث دیواره سنگی در کانال شمال شهر آبیک، رنگ‌آمیزی جداول و دیواره‌ها، خط‌کشی خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی ترافیکی، ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن وانت‌بارها، مشارکت در برگزاری مراسم ملی و مذهبی و اعیاد و ساماندهی آرامستان و آسفالت محوطه چندین مدرسه پیگیری شده است.
این عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: ساخت و ساز در بناهای فرسوده واقع در زمین‌های قولنامه‌ای برای شهرداری هزینه‌های بسیاری ایجاد می‌کند از سویی، مالکین و صاحبان این بناها در ساختمان‌های غیرایمن و غیراستاندارد زندگی می‌کنند و برای سکونت خطرآفرین است.


مهدی بیان کرد: با توجه به اینکه برای زمین‌های قولنامه‌ای، تعارضی و تصرفی جواز ساخت صادر نمی‌شود موجب شده بافت‌های فرسوده در شهر آبیک افزایش یافته و سیما و منظر شهری را خدشه‌دار و نازیبا کند.به دلیل این که زمین‌ها فاقد سند بوده و قولنامه‌ای هستند هیچ درآمدی برای شهر و شهرداری هم به همراه ندارند.
وی نداشتن درآمد پایدار شهری را از جمله مشکلات شهرداری ذکر کرد و افزود: 80 درصد اراضی آبیک قولنامه‌ای و تصرفی است که شهرداری باید به ساکنین این اراضی بدون اینکه هیچ درآمدی برای شهرداری داشته باشد، خدمات ارائه دهد گرچه تعیین تکلیف این مشکل باید دراولویت کارهای شورا و شهرداری قرار دارد و باید پیگیری شود.
مهدی گفت: پیگیری و تکمیل پل عابر پیاده واقع در انتهای خیابان سمائیان با توجه به تکمیل بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، پیاده‌روسازی شهرک‌های خرم و بعثت، تکمیل سنگ‌فرش خیابان شهید خنجری، احداث فضاهای سبز زیر دکل‌های فشار قوی برق، تصویب تامین مالی برای نگهداری معتادین متجاهر در کمپ‌های ترک اعتیاد از جمله پیگیری‌های صورت گرفته بوده است.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک