آخرين مطالب

دکتر محمد بیگی در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد:

اختصاص بودجه برای راه اندازی پارک علم و فناروی آبیک / عقب ماندگی 20 ساله قزوین در حوزه بهداشت و درمان اخبار استان

اختصاص بودجه برای راه اندازی پارک علم و فناروی آبیک / عقب ماندگی 20 ساله قزوین در حوزه بهداشت و درمان

  بزرگنمايي:

اختصاص بودجه برای پردیس سلامت، راه اندازی پارک علم و فناروی آبیک، تصویب راه‌اندازی کارخانه نوآوری در شهرستان البرز نیز از دیگر مصوبات جلسه با معاونت علمی ریاست جمهوری بود.
فاطمه محمدبیگی در نشستی با اصحاب رسانه استان قزوین  که دوشنبه 11 مرداد در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس خود را زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای مردم می‌دانیم، خبرنگاران را با همین صفات در کنار خود می‌بینیم و اگر شما نباشید ما نمی‌توانیم زبان گویای مردم باشیم و قطعاً این شما هستید که بهترین اخبار را انعکاس می‌دهید و اگر انعکاس شما نباشد هیچ صدایی از مردم و  نمایندگان به گوش مسئولین کشور نخواهد رسید.
وی ادامه داد: وقتی از سال گذشته مجلس یازدهم کار خود را شروع کرد مقام معظم رهبری چندین نکته مهم را به ما گوشزد کردند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حل مشکلات معیشتی مردم، فاصله گرفتن از حاشیه‌ها، پرداختن به اولویت‌ها، عدالت، رفع تبعیض و حمایت از خانواده و ایجاد زیرساخت‌های لازم در ابعاد مختلف، بهبود و افزایش قدرت دیپلماسی ایران در منطقه اشاره کنیم که تلاش کردیم در مجلس شورای اسلامی اقداماتی را در این حوزه‌ها انجام دهیم.
این نماینده مجلس بیان کرد: مجلس یازدهم در ابتدای راه با شیوع کرونا مواجه شد، مشکلات بورس، دونرخی بودن ارز، نبود طرحی برای احداث مسکن، فشارهای اقتصادی و کاهش دامنه‌دار ارزش پول ملی و معضلاتی همچون سیل و زلزله در کشور از دیگر مشکلات یک سال اخیر بوده است. به اذعان کارشناسان، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رده قوی‌ترین مجالس پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است به گونه‌ای که هفتم خرداد در اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم از مقام معظم رهبری نمره قبولی گرفتیم که به اعتقاد من نمره قبولی مردم بود که با آرای خود این مجلس را انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: برخی از نقاط ضعف در مصوبات قبلی ادوار گذشته مجلس را اصلاح کردیم که از جمله آن‌ها می‌توانیم به اصلاح چند بخش قانون مالیات‌های مستقیم، قانون صدور چک، قانون خرید تضمیمنی محصولات کشاورزی، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی اشاره کنیم.
محمدبیگی خاطرنشان کرد: ساختار بودجه کشور را اصلاح کردیم، طرح جهش تولید و تأمین مسکن یکی از بهترین طرح‌هایی بود که در مجلس تصویب شد، طرح بانکداری جمهوری اسلامی، طرح مالیات عایدی بر سرمایه و خانه‌های خالی یکی از پیشران‌های کاهش روند صعودی قیمت مسکن را در آینده به عهده خواهد داشت، طرح عرضه خودرو در بورس، اصلاح قانون خرید تضمینی، طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کارها و جهش تولید دانش بنیان از دیگر اقدامات مجلس شورای اسلامی طی یک سال اخیر بوده است.
وی تشریح کرد: تذکرات کتبی در طول یکسال 2813 مورد بوده که نسبت به دوره‌های گذشته افزایش داشته است و با فعالیت چهارساله مجلس دهم برابری دارد؛ تذکرات شفاهی، سوال از وزرا، تحقیق و تفحص و گزارش کمیسیون‌ها نشان می‌دهد که مجلس یازدهم فعال‌تر از مجالس ادوار گذشته بوده است، برای مثال در طرح لایحه 711 مورد طرح را طی یک سال نخست مجلس یازدهم ارائه کردیم که در مجلس دهم طی چهار سال 506 مورد طرح بوده است؛ این اعداد نشان از وجود افراد متخصص در مجلس دارد هرچند که می‌تواند آسیب‌هایی نیز با خود به همراه داشته باشد.
نماینده مردم در مجلس در خصوص اقدامات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در این کمیسیون در سال اول به عنوان هیئت رئیسه و دبیر خدمت کردم و در سال دوم رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون و نایب رئیس کمیسیون طب سنتی هستم، در همه این زمینه‌ها سعی کردم فعالیت ویژه داشته باشم؛ در کمیته جمعیت توسط  دولت، مرکز پژوهش‌ها، وزارت بهداشت، حوزه علمیه، کارشناسان بخش خصوصی و دانشگاهی توانستیم موارد قانون 73 ماده‌ای «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» را نگارش کنیم که در حال حاضر در شورای نگهبان در حال بررسی است و مراحل پایانی را برای تصویب طی می‌کند.
وی توضیح داد: در حوزه حمایت از جوانان وخانواده نیز فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام دادیم برای مثال در حوزه خانواده که شعار من «خانواده محور قانون‌گذاری» بود سعی کردم این شعار را عملیاتی کنم و اعتبارات را بیش از 50 درصد افزایش دادیم؛ اختصاص 2000 میلیارد تومان اعتبار برای تهیه جهیزیه دختران دهک‌های پایین از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اختصاص زمین و تسهیلات مسکن در حوزه حمایت از فرزندآوری، افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه، توسعه خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی، ارائه تسهیلات و سهم آتیه فرزندان به نوزدان متولد 1400 به بعد از اقدامات انجام شده برای خانواده و فرزندآوری بوده است.
محمدبیگی افزود: افزایش تسهیلات ازدواج از دیگر اقدامات برای تشویق جوانان به امر ازدواج بوده است، همچنین تلاش کردیم تسهیلات کم‌بهره برای فرزندان اول تا پنجم از 10 تا 50 میلیون تومان برای هر فرزندی که به دنیا می‌آید اختصاص دهیم که گوشه‌هایی از طرح جوانی جمعیت است که در بودجه 1400 به آن اعتبار اختصاص پیدا کرده است.
وی گفت: 20 درصد حقوق و دستمزد دستیاران پزشکی را افزایش دادیم و با معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت توانستیم تسهیلات ضروری به دانشجویان پرداخت کنیم و علاوه بر آن 20 درصد به حقوق آنان افزوده شود. همچنین تلاش داشتیم حقوق و دستمزد کادر درمان افزوده شود و کارانه‌ها بهتر دریافت و تبدیل وضعیت انجام شود.
حمایت از واکسن ایرانی
این نماینده مجلس به حوزه مقابله با کرونا اشاره و بیان کرد: حمایت از واکسن داخلی از جمله مهم‌ترین اقدامات مجلس بوده است، تلاش برای اختصاص ارز و اعتبار از سوی بانک مرکزی به شرکت‌های واکسن‌ساز از جمله این اقدامات بود؛ تلاش کردیم اعتبار واکسن را به سوی حمایت از واکسن داخلی سوق دهیم که هم اکنون 11 شرکت واکسن ساز در کشور فعال هستند که 6 شرکت به محصول مورد اطمینان و قابل توجه رسیدند که قابلیت تولید انبوه را دارند، در حال حاضر سه واکسن در معرض آغاز تولید انبوه هستند و یک پروژه که تولید انبوه خود را آغاز کرده که با نام کوو ایران برکت در حال ارائه محصول است.
وی اظهار کرد: در حوزه روابط دیپماتیک با گروه پارلمانی دوستی ایران، سوریه، لبنان و اردن باید گفت که حدود 6 ماه است فعالیت‌های بین‌المللی در این حوزه به صورت ویژه شروع شده و رئیس مجلس شورای اسلامی ایران رئیس این گروه دوستی است.
محمدبیگی اضافه کرد: سفری که ماه گذشته به سوریه داشتیم در راستای آغاز مذاکرات پارلمانی برای سفر رئیس مجلس به سوریه بود. دیدارهایی را با سفیر و اعضای سفارتخانه و فعالان اقتصادی و حوزه دفاعی و فرماندهان سپاه نیروی قدس داشتیم که دستاوردهای مهمی برای ما داشت که یکی از آن‌ها افزایش روابط اقتصادی بین ایران و سوریه بود و در عرصه تبادل بازرگانی، صادرات محصولات مختلف، فعالیت‌های تجاری ویژه و انتقال برخی از تکنولوژی‌ها به سوریه در دستور کار قرار گرفت.
وی متذکر شد: قبل از سفر به سوریه از وزیر امور خارجه در خصوص علت تعطیلی سه ساله کنسولگری در حلب سوریه پرسش شد اما با پخش شدن صوت وزیر امور خارجه تلاقی پیدا کرد و دیده نشد. یک هفته پس از سوال بنده کنسولگری بازگشایی شد.

تلاش برای بهبود زیرساخت‌ها
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در خصوص بهبود زیرساخت‌ها تصریح کرد: بهبود زیرساخت‌ها در حوزه آب، راه، برق و اینترنت در استان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فعالیت بنده بوده است. در یک سال گذشته و سه سال آینده برای تکمیل زیرساخت‌ها در استان تلاش خواهیم کرد که انتقال آب از سد طالقان و آبرسانی به 194 روستا و 14 شهر است؛ نهضت گازرسانی  به  102 روستا تا پایان 1402 انجام خواهد شد.  
وی ادامه داد: بهبود زیرساخت‌های اینترنت با همکاری مجمع نمایندگان استان انجام شد و 200 میلیارد به این حوزه اعتبار تخصیص پیدا کرد که در روستاهای صب‌العبور تلفن‌ها آنتن خواهند داشت و پوشش اینترنت را نیز در این روستاها شاهد خواهیم بود. در 6 ماهه دوم 1400 بقیه روستاها و مناطق محروم دکل‌گذاری خواهد شد و تعداد روستاهای دارای اینترنت افزایش پیدا خواهد کرد.
محمدبیگی در خصوص زیرساخت‌های بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: به شدت پیگیر یک مدی‌کوپتر امدادی برای استان قزوین هستیم که 400 میلیارد تومان قیمت دارد؛ در استان به 100 ایستگاه پد نیاز داریم که در حال حاضر 11 پد آماده شده است اگر این رقم به 33 پد برسد می‌توانیم مدی کوپتر را وارد استان کنیم.
وی اضافه کرد: در راستای افزایش پایگاه‌های اورژانس با همکاری دانشگاه و استانداری پنج پایگاه جدید اورژانس افزوده شده است، افزایش 60 درصدی میزان جذب کادر پزشکی در بیمارستان‌های دولتی، ارتقای رتبه استان قزوین در حوزه تخصیص تجهیزات حوزه سلامت از رتبه 26 به رتبه 6، پیگیری طرح‌های عمرانی بهداشتی مانند بیمارستان 700 تختوابی از جمله اقدامات بوده است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: تلاش کردیم بودجه الحاقی بیمارستان شهید رجایی را به میزان 100 میلیارد تومان تخصیص دهیم. ارسال دستگاه‌های دیالیز، ونتیلاتور، خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و کمک به مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی از دیگر اقدامات بوده است.
وی گفت: جذب کادر درمانی از دیگر دغدغه‌های ما بود و جذب 46 پزشک و  350 نفر نیروی کادر درمان، 111 نفر برای کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان رحیمیان را داشتیم. با خرید 20 میلیاردی دولت از رحمیمیان مشکل چند ساله بیمارستان رحمیمیان حل شد.

عقب ماندگی قزوین به اندازه 20 سال در حوزه بهداشت و درمان 
محمدبیگی اظهار کرد: پیگیر احداث بیمارستان در ناحیه مهرگان و مرکز درمانی مجهز در اقبالیه هستیم که هنوز به سرانجام نرسیده است. انتظار می‌رود سرعت عمل در حوزه‌های عمرانی سلامت به خاطر کرونا افزایش پیدا کند چون در حال حاضر به اندازه 20 سال در حوزه بهداشت و درمان نسبت به دیگر استان‌ها عقب هستیم و لذا یک همت مضاعف را می‌طلبد و کار دشواری است.
وی تصریح کرد: حمایت از نخبگان و متخصصان در تولید داروی ضد کرونا اتفاق افتاد که نخبگان قزوین یکی از داروهای موثر را تولید کردند و ساخت و خرید دستگاه‌های مرتبط با تجهیزات ضدکرونا مانند محلول ضدعفونی کننده، اکسیژن‌ساز و ونتیلاتور به طور ویژه در استان پیگیری شد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تشریح کرد: در حال پیگیر پروژه مهم چشمه نور هستیم چون ابرپروژه خاورمیانه است، امروز صبح در همین راستا جلسه‌ای با معاون علمی ریاست جمهوری داشتیم و همچنان پیگیر جدی‌تر شدن اجرای این پروژه هستم، همان‌طور که استان قزوین در قرن‌های پیش از این خاستگاه دانشمندان و علما بوده است پروژه چشمه نور تنها پروژه‌ای است که می‌تواند خاستگاه تربیت دانشمندان باشد؛ می‌توان کاربردی‌ترین علوم روز را در استان قزوین شکل دهیم و همه دنیا از این فناوری استفاده کنند. معتقدیم سازمان انرژی اتمی و پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و معاونت علمی باید همگرایی کنند تا شاهد شکل‌گیری پروژه چشمه نور باشیم.
وی تصریح کرد: اختصاص بودجه برای پردیس سلامت، راه اندازی پارک علم و فناروی آبیک، تصویب راه‌اندازی کارخانه نوآوری در شهرستان البرز نیز از دیگر مصوبات جلسه با معاونت علمی ریاست جمهوری بود.
محمدبیگی متذکر شد: افزایش سه برابری بودجه، افزایش 10 برابری بودجه محرومیت زدایی، احیای ردیف بودجه طب سنتی از دیگر اقدامات در حوزه بودجه بوده است.
وی گفت: طی نامه‌نگاری با وزیر بهداشت موفق شدیم دستور ادغام فرآیندهای طب سنتی در آموزش بهداشت و درمان را از وزیر بگیریم که حائز اهمیت است و بر این اساس طب سنتی باید در تمامی شئونات با طب کلاسیک ادغام شود. همچنین حمایت از تولید داروهای طب سنتی و گیاهی در کمیته علمی کرونا از دیگر اقدامات ما بود.

طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنتی
این مسئول در پاسخ به سوالی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی توضیح داد: طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنتی، بسیار مهم است، بحث درباره این طرح سال گذشته در مجلس یازدهم آغاز شد و بنده یکی از امضا کنندگان این طرح بودم که به کمیسیون فرهنگی تحویل داده شد و به دلیل وجود ایرادات مورد بررسی قرار گرفت و پس از رفع ایرادات با نام طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات کاربردی فضای مجازی بار دیگر به مجلس ارائه شد؛ این طرح پیشینه 10 ساله دارد و نمایندگان ادوار مجلس آن را آغاز کرده بودند و پیش‌نویس‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: این طرح در دی ماه 99 به صحن ارائه شد اما به دلیل اتفاقاتی مانند تورم و مشکلات حوزه کرونا از دستور صحن خارج شد. پس از آن کمیسیون فرهنگی به این نتیجه رسید در کمیسیونی مشترک به نام 85 مورد بررسی قرار گیرد. هفته گذشته این طرح به صحن ارائه و تنها این پیشنهاد رأی‌گیری شد که این طرح کمیسیون 85 بشود یا خیر ؟! معمولاً طرح‌های مهم در این کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آن بخش خصوصی، دولتی و کارشناسان و نمایندگان حضور دارند.
محمدبیگی گفت: مدت اجرای طرح سه تا پنج ساله در نظر گرفته شده است که بعداً باید برای مدت زمان آن نیز رأی‌گیری شود. این تازه آغاز راه است و باید بررسی و چکش‌کاری شده و حتی تعداد بندها از 37 تا کمتر یا بیشتر شود. هم اکنون کارشناسان بسیاری روی این طرح کار می‌کنند و 121 نفر از نمایندگان از آن حمایت کردند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اضافه کرد: وقتی طرحی به کمسیون 85 ارسال می‌شود در وهله اول تخصصی‌تر بررسی خواهد شد و وقت بیشتری برای بررسی وجود دارد؛ مردم مشکلات معیشتی و ارز و بورس دارند اگر این طرح وارد صحن شود حداقل 4 تا 6 ماه زمان نیاز دارد ولی برای اینکه اولویت را به معیشت مردم اختصاص دهیم با 85 شدن این طرح، در کمیسیون تخصصی بررسی خواهد شد تا کارشناسان نظرات خود را ارائه دهند.
وی گفت: اولویت‌های مجلس رسیدگی به معضلات معیشتی است؛ یکی از آن‌ها کسب و کار در فضای مجازی است مگر می‌شود 30 سال از فضای مجازی استفاده کنیم و قانونی برای آن نداشته باشیم کشورهای همسایه ایران همه قوانین حوزه فضای مجازی دارند.
محمدبیگی گفت: قطعاً فضای مجازی نیازمند ساختارمندی است و قانون برای خدمات پایه کاربردی است؛ اینکه می‌گویند ایسنتاگرام حذف و فیلترینگ انجام می‌شود صحت ندارد بیشتر تمرکز ما بر حفظ حقوق کاربران فضای مجازی است تا امنیت کامل برای کسب و کارهای مجازی نیز فراهم شود و به راحتی به مشاغل خود ادامه دهند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با تأکید بر اینکه چیزی به نام اجرای طرح فیلترینگ نداریم، اضافه کرد: قانون به مفهوم ساختارمند کردن است بنابراین فعالیت‌ها در پایه قانونی قرار می‌گیرد، در حال حاضر ترسی در جوانان می‌بینیم که می‌گویند شبکه‌های اجتماعی فیلتر می‌شود، باید بگویم مفهومی به این نام وجود ندارد، پیش‌نویس قانونی به نام حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی رأی آورده و قرار است این قانون نگارش شود، درواقع این روند قانون‌گذاری است و ممکن است یک سال زمان ببرد و بعد از اینکه این طرح تصویب شد به شورای نگهبان ارسال شده و سپس به دولت ابلاغ خواهد شد


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک شد

پیام امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت 12 فروردین  روز جمهوری اسلامی ایران

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

شعار سال 1403 در شهرستان آبیک چگونه محقق خواهد شد؟

صیانت از آراء مردم آبیک با 256 ناظر شورای نگهبان در 77 صندوق

فرآیند تعلیم و تربیت، تعاملی و تدریجی است/آبیک رتبه دوم استان در برگزاری کیفی جشن تکلیف دختران

نکاتی مهم برای انتخاب اصلح در آبیک

جزئیات احداث بوستان 4 هکتاری خانواده در شهر آبیک

عملکرد 6 ماهه شهرداری آبیک از نهضت آسفالت تا رفع مشکل 10 ساله پل راه آهن!

فعالیت دفتر حمایت از زنان، کودکان و خانواده در دادگستری آبیک / کاهش 30 درصدی ثبت دادخواست مهریه طی دو ماه

رونمایی از «سردیس سردار دل‌ها» اثر هنرمند بسیجی در آبیک

شهرستان آبیک رتبه اول استان در پرداخت زکات / تقویت شورای زکات و تقدیر از مودیان زکات در دستور کار

نمایندگان مجلس فعلی به مردم گزارش بدهند برای مردم شهرستان آبیک چه کرده اند؟

پیام کانون بسیج رسانه و اعضای شورای رسانه شهرستان آبیک به مناسبت 5 آذرماه

دو معاون فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شدند / صالحی معاون سیاسی ، سلطانشاهی معاون عمرانی

پرونده‌های دعاوی خانوادگی مشکل مهم شهرستان / مشاور امین و خوب نیاز مهم آبیک

تمام کابل های برق آبیک خودنگهدار شد/ تعویض کابل های برق قشلاق، زیاران و خاکعلی

آیا شورای شهر آبیک منحل می شود؟/استاندار جایگزین شورا شده و شهردار تعیین می کند؟

کاهش 60 درصدی سرقت خودرو در شهرستان آبیک / انتقال 127 معتاد متجاهر به کمپ

اقدامات قضایی صورت گرفته با ضارب آمر به معروف در شهرستان آبیک/ بازداشت 7 روزه ضارب / حکم صادره حائز جنبه عمومی نیز خواهد بود

افزایش 72.5 درصدی بودجه شهرستان آبیک/ افتتاح و بهره برداری 61 پروژه در هفته دولت

گزینه شهرداری آبیک مشخص شد

باید در قبال ولایت احساس مسئولیت داشت/شورای شهر آبیک با رعایت تقوا و عمل به تکلیف، شهردار توانمند با سابقه روشن و کارآمد انتخاب کند!

جزئیات نشست با رئیس قوه قضائیه/ اعلام مطالبات عمومی شهرستان آبیک به رئیس عدلیه جهت بررسی و صدور دستورات لازم

جزئیات و نکاتی از استیضاح و برکناری شهردار آبیک

تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزشی آبیک/ دیدار و گفتگو با روسای هیئت های ورزشی شهرستان

لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت الله آباد و پیغمبرکوه در شهرستان آبیک

لزوم جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ دینی و مساجد شهرستان آبیک

افتتاح دو نمایشگاه عکس در آبیک همزمان با دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر

سفر یکروزه معاون سیاسی استاندار به آبیک چگونه گذشت !

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

توضیحات فرماندار آبیک درباره بهسازی محور قشلاق –خاکعلی

اهدای 1500 بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان آبیک در آستانه عید سعید فطر

از تحصیل در نجف تا اولویت های آبیک و آرزوهای امام جمعه فقید برای مردم شهرستان

دعوت بسیج رسانه شهرستان آبیک برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با بیان  20 جمله از رهبر انقلاب درباره «فلسطین»

آیا آبیک دارای نماینده مستقل در مجلس خواهد شد؟ / دو حالت برای افزایش تعداد نماینده ها در استان قزوین

راهپیمایی روز قدس و تشییع شهید گمنام در آبیک

اقدامات شاخص ، مشکلات و نیازهای آبیک در سالی که گذشت!

لازمه تحقق شعار سال، بویژه در شهرستان آبیک !

مسئولان،مقابل سودجویان در پیغمبرکوه آبیک بایستند / لزوم کمک اعتباری و امکاناتی به شهرهای تازه تاسیس زیاران و قشلاق

پیام تبیینی، راهبردی امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت سال جدید

کلنگ گازرسانی به 6 روستای شهرستان آبیک به زمین زده شد

میدان میوه و تره بار شهرستان آبیک افتتاح شد

جزئیات مسمومیت 15 دانش آموز دختر یک مدرسه غیرانتفاعی در آبیک

ادامه مترو هشتگرد به قزوین در دستور کار قرار گیرد / لزوم دوبانده شدن جاده حادثه خیز آبیک_کمال آباد

کلنگ زنی الحاقیه بیمارستان دولتی شهرستان آبیک تا قبل از نیمه شعبان، عیدی به مردم است

تجدید میثاق با تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک / کتاب "عاشق تر از مجنون شهید شیخ حسنی" چاپ می شود

فرازهایی از  وصیت نامه تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک ، شهید طهماسب شیخ حسنی به مناسبت سالروز شهادت آن شهید والامقام

پیام فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پی افتخار آفرینی خبرنگاران و بسیج رسانه شهرستان در جشنواره هفتم ابوذر

پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در پی افتخارآفرینی خبرنگاران شهرستان

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک

پایگاه جامع اطلاع رسانی آبیک